|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?
På gulvet er det hår i en dusj ja. Men jeg er så "heldig" at jeg har overvært en intimbarberingsseanse både i en treningsstudiodusj og tørrintimbarbering på benkene i skifterommet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Barbering av legger hadde jeg ikke reagert på. Det er jo bare små hår som forsvinner ned i sluken. Men intimbarbering offentlig er ekkelt. Og opplevelsen til m^2. Æsj.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg hadde vel stusset litt om jeg hadde sett det og jeg hadde aldri gjort det selv. Ekkelt? Tja, rart.
|
|
|
#5 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg er nok fisefin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Nei, takk! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Ekkelt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Det er ikke kaste-opp-ekkelt, men det er ikke grei oppførsel heller. Det er bedre å ta akkurat det hjemme. Du må nok skaffe deg en epilator. |
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?
Jeg har epilator, men takler ikke gro-ut-perioden, så jeg ender med barbering likevel. Men jeg har ikke barbert meg på treningssenteret, altså, jeg bare lurte.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Absolutt ikke ok! *grøss* |
|
|
|
|
|
#11 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg hadde aldri gjort det selv. Men at det er så fryktelig ekkelt med leggbarbering kan jeg ikke helt skjønne.
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?File hælene i badstua |
|
|
|
|
|
#13 |
|
One of These Days
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg synes faktisk det er litt ekkelt og absolutt ikke noe jeg ville satt pris på om andre gjorde. Hadde ikke tenkt tanken en gang på å gjøre det i dusjen et offentlig sted. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg synes det er helt snodig at noen synes det er greit å bedrive sånt i offentligheten. Eget bad er best!
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?En fyr jeg jobbet med for mange herrans år siden likte å gå rundt med en vattpinne og rote rundt i øret sitt og studere "fangsten". _hele_ tiden, og helt uavhengig av hva folk rundt drev med eller om han var i møte og sånt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Barbere seg i fellesdusj. Giiid så ekkelt. Ikke ironi. Fy fasan.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg hadde ikke reagert om noen hadde dratt raskt over leggene med en høvel, men ikke noen andre steder. Og intimbarbering utgår selvfølelig. På mine treningssenter står det vel at intimbarbering ikke er lov. Jeg tror det står intimbarbering og ikke barbering i det hele tatt.
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Barbering, filing, klipping, napping, utblåsing og utsondring er nei-nei i en fellesdusj. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?Jeg hater våte, løse hår. Hårete sluker er ekkelt og at andre skal drive å barbere seg der jeg skal dusje er enda mer ekkelt. Virkelig øglyekkelt! |
|
|
|
![]() |
|
|