Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Eier du shapewear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Eier du shapewear?
Ja 113 57,36%
Nei 82 41,62%
Diskresjon er en selvfølge 2 1,02%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 18:45   #61
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eier du shapewear?

Opprinnelig lagt inn av Sans, her.

Nei, men kunne tenkt meg en slik hold inn-truse som holder inn magen. Kjøper man da i den størrelsen en bruker eller en størrelse mindre? *blånn*

Jeg har kjøpt i den størrelsen jeg bruker, ja. Ellers ville det bare helt garantert ha blitt nye valker - om jeg overhodet hadde greid å få elendigheta meg. Enkelte hold-inn-strømpebukser har jeg bare måttet gi opp.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 18:50   #62
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en truse med spiler som går opp til bh'en, kjøpt i undertøysbutikk. Krymper meg en størrelse i livet og holder inn magen. Hold-in strømpebukser funker ikke på den enorme magen min, ihvertfall. Null forskjell, annet enn at den ruller seg ned og lager krøll på midten.

Gammel 29-07-12, 19:04   #63
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det har jeg.

En body-lignende sak, og en truselignende sak som kan festes i enkelte bher til og med. Har kun blitt brukt under kjoler. Men har funnet ut at holdinunderkjoler duger bedre enn de lækre trusene..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 19:10   #64
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 19:20   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok - seriøst trøtt i hodet, og litt, bare ørlite litt geek på toppen, jeg leste - "Er du shape shifter?"

Gammel 29-07-12, 19:45   #66
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nei, men har hold-in strømpebukse. Synes de
fra Pierre Robert holder fint inn.

Gammel 29-07-12, 19:47   #67
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, har en lang truse sak. Med bein på, og som går høyt opp. Men jeg bruker vanlig truse under altså.

Også har jeg en hold in underkjole. Og diverse strømpebukser.

Gammel 29-07-12, 20:07   #68
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ja, men de jeg har funker dårlig. Ruller ned og er mindre flatterende. Men bruker mye hold-in-strømpebukser da.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 21:03   #69
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fryder meg over at det var jeg som hadde rett og ikke artikkelen. Jeg har ingen formeninger om selve typen klær, det jeg reagerte på var påstanden om at alle hadde det.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ok - seriøst trøtt i hodet, og litt, bare ørlite litt geek på toppen, jeg leste - "Er du shape shifter?"

*he* *he* Minner meg om at mine verste mareritt er om shape shiftere, jeg har aldri vært redd for spøkelser, vampyrer etc Men varulver og andre som ferdes rundt som "vanlig" folk innimellom og så bare en sjelden gang blir helt ko-ko - det har alltid skremt vettet av meg (mulig en psykolog som hadde forlest seg på Fraud hadde ment at moren min var mye plaget av PMS. )

Apropo varulver. Denne kule videoen er laget i wow.

Gammel 29-07-12, 22:27   #70
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det ikke, og har aldri hatt det.

Gammel 29-07-12, 22:33   #71
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå som jeg er så stor som jeg er klarer jeg ikke gå uten. Det har STOR effekt, er vel nesten eneste produktet som ikke juger på pakken med at man merker stor forskjell (omkretsen blir jo betraktelig mindre). Jeg kjøper utelukkende kvalitetsproduker, de ruller aldri ned og sitter som støpt.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 22:55   #72
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Eg har, og skulle gjerne brukt meir. Trenger noko som helder magen fast så den ikkje slenger rundt og gjer vondt når eg prøver å bevege meg litt meir, men dei er så glatte at alle bukser sklir ned når eg har dei på, så eg har valget mellom å miste buksa og dissemage.

Men fungerer fint under kjole da.

Gammel 29-07-12, 22:59   #73
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Eg har, og skulle gjerne brukt meir. Trenger noko som helder magen fast så den ikkje slenger rundt og gjer vondt når eg prøver å bevege meg litt meir, men dei er så glatte at alle bukser sklir ned når eg har dei på, så eg har valget mellom å miste buksa og dissemage.

Men fungerer fint under kjole da.

Prøv trusene til Trinny & Susannah, de er ikke glatte.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 06:39   #74
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en truse som går fra navlen til midt på låret. Den er egentlig litt for stor til å ha noe særlig hold-inn-effekt, men jeg brukte den under kjoler i sommer for å unngå svettegnagsår.
:deler:

Gammel 30-07-12, 09:57   #75
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Jeg greide å kjøpe ei strømpebukse feil en gang på butikken. Det må ha sett passelig optimistisk ut å kjøpe hold-in-strømpebukse, riktignok noen størrelser for stor, men den ville neppe ha endret noe særlig på den da høygravide magen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:21   #76
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker mye shapewear. Jeg vil si jeg har det på flere dager enn jeg ikke har det.

På min deigete mage har det en utrolig effekt. Men da jeg var tynnere var effekten minimal.

Jeg bruker kjole hver dag, og da har jeg en slik stram minikjole under. Kjolene mine henger mye finere på meg da.
Jeg syns ikke det er ubehagelig heller, men syns jo det er godt å skifte til joggebukse når jeg kommer hjem.

Når jeg skal bruke skjørt/topp tar jeg en singlet over minikjolen for at skjørtet skal sitte på. Jeg mistet nemlig skjørtet i kantinen en gang, fordi den underkjolen var så glatt. Litt flaut.

Gammel 30-07-12, 14:28   #77
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ikke. Har prøvd en strømpebukse en gang og det var grusomt, så ingen stor endring, heller.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 14:46   #78
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen truse nei, men har et par strømpebukser.
Kanskje dette blir det siste nye:
http://www.kjendis.no/2012/07/30/kje...pper/22740413/

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 14:54   #79
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jøje. Jeg blir sånn med vanlig bh, men jeg prøver å ikke vise frem en sånn kløft, siden jeg synes det ser litt harry ut.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 17:09   #80
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Kanskje dette blir det siste nye:
http://www.kjendis.no/2012/07/30/kje...pper/22740413/

Blir så fascinert.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.