|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?Vi har leid montører. De skal få lov til å gjøre det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#62 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?Jeg liker å montere møbler. Men jeg er jo kanskje ikke helt normal heller, da.
|
|
|
#63 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?Jeg liker også å montere møbler. Og IKEA har alltid gode bruksanvisninger. Men jeg orker ikke bruke hele ferien på kjøkkenmontering. Men når vi skal lage garderoberom i høst, skal jeg hive meg over umbrakonøkkelen og montere i vei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 16-07-12 kl 16:36. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?Jeg glemte vel å si at jeg er lærer.
|
|
|
#65 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?Vi har nettopp montert eit stort kjøkken frå IKEA - 18 benkeskap (60 breie) med skuffer og 6 overskap, pluss fire høgskap frå Norema (valgt fordi IKEA ikkje passa til kvitevarene vi skulle ha). Det er lurt å få med seg ein mal for plassering av håndtak. Dersom de skal ha håndtak da. Det gjer boring og skruing av håndtak mykje, mykje lettare.
|
![]() |
|
|