Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 16:20   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken - hva må vi tenke på?

Vi har leid montører. De skal få lov til å gjøre det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 16:21   #62
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker å montere møbler. Men jeg er jo kanskje ikke helt normal heller, da.

Gammel 16-07-12, 16:30   #63
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også å montere møbler. Og IKEA har alltid gode bruksanvisninger. Men jeg orker ikke bruke hele ferien på kjøkkenmontering. Men når vi skal lage garderoberom i høst, skal jeg hive meg over umbrakonøkkelen og montere i vei.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 16-07-12 kl 16:36.
Gammel 16-07-12, 17:00   #64
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg glemte vel å si at jeg er lærer.

Gammel 16-07-12, 17:15   #65
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Og jeg er forskerspire/stipendiat uten undervisningsplikt, ergo kan jeg jo egentlig ta fri når som helst. Hvis jeg bare leverer det jeg skal når jeg skal. Men jeg er så himla langt etter det jeg anser for å være fremdriftsplanen min, at jeg ikke har samvittighet tl å gjøre noe annet enn å sitte foran PC'en og stresse meg opp fordi jeg ikke får skrevet noe.

Gammel 17-07-12, 00:57   #66
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har nettopp montert eit stort kjøkken frå IKEA - 18 benkeskap (60 breie) med skuffer og 6 overskap, pluss fire høgskap frå Norema (valgt fordi IKEA ikkje passa til kvitevarene vi skulle ha). Det er lurt å få med seg ein mal for plassering av håndtak. Dersom de skal ha håndtak da. Det gjer boring og skruing av håndtak mykje, mykje lettare.

Vi valgte kvit høgglans frontar, og jammen meg kvit glossy laminat benkeplate også. Vi har ei benkeplate som er 340 lang med normal djupne, men øya er 340 lang og 120 brei! Alt gjekk fint å montere. Syns det er vidunderlig med demperar til skap og skuffer

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.