|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
I mål
|
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?Maks en per helg, og helst ikke hver helg, storebror blir sur og vanskelig hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?Foreløpig er det ikke så mye overnatting her. Det er bare storebror som så vidt har begynt med å ha overnattingsgjest/overnatte hos andre. Jeg ser at det blir veldig sene kvelder og tidlige morgener når han har overnattingsgjester og søvnen blir jo dertil (sist sovnet de nærmere midnatt og var våken kl 6, mye tidligere enn storebror vanligvis er), så jeg tror ikke det hadde gått på denne måten hver helg. Skulle det en gang bli slik at han helst vil overnatte hos andre/ha overnattingsgjest hver helg og samtidig ikke klare å få nok søvn under overnattingsbesøkene ville vi nok begrense litt. Vi får se hvordan det blir.
![]() |
#63 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?I helgene - ja. Så lenge det passer for begge parter så har jeg ingen problemer med det.
![]() |
#64 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?
For meg er det helt uaktuelt, da ville jeg sagt at det dessverre ikke var mulig, og vi fikk heller avtale en overnatting en annen gang. Dette er jo å dumpe ungen, sånn jeg ser det. Å komme 1,5 t fær tida og dumpe ungen uten å spørre er like rart for meg som det er å forutsette at ungen kan være hele neste dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?Vi sier fra når overnattingen avtales, om vi skal noe neste dag slik at barnet må hentes innen et visst klokkeslett.
![]() |
#66 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?nei , det får de ikke. Overnatting hos barn vi ikke kjenner foreldrene til er uaktelt også, selv om det f.eks er tenåringen sine veninner.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?Her har "for mye overnatting" aldri vært en aktuell problemstilling, så da er svaret "ja". Det betyr for eldste: Nesten aldri. For mellomste: Noen ganger i året, maks. For minste: Ca en gang ukentlig, gjerne en gang kompisen her, en gang minsten hos kompisen, stort sett alltid helg. Jeg tror de skal få begynne å ha pysj og tannbørste liggende hos hverandre.
![]() |
#68 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?Nei, de fikk ikke det, men langt unna var det ikke. Det begynner å bli en stund siden det var et spørsmål da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|