|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Høres ut som et flott valg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?
Da får du ta med Hårek, så må vi går tur sammen igjen - jeg har sikkert klart å sondere terrenget såpass at jeg vet hvor det er fint å gå da |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Fransk bulldog kan helt klart friste, men jeg ønsker meg en litt større hund. De er utrolig morsomme |
|
|
|
#4 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Helt enig med Olympia - ikke doodle. De blander hunder som verken likner i lynne eller fysikk og selger dem som om en vet det er de beste egenskapene fra begge rasene som blir fremtredende. I dag vil jeg gå så langt som til å avbefale hund i det hele tatt, da vår tømte bleiebøtten til jr. i går.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Det blir en Lagotto Romagnolo |
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det ser ut som et utrolig bra valg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Det skal jeg gjøre. Prosessen starter ikke riktig enda, for vi må bo oss inn litt først. Etter nyttår tenker jeg. |
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Gratulerer med valget, du kommer helt sikkert ikke til å angre
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Min søte lille voffs gneldrer aldeles ikke.
|
|
![]() |
|
|