|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Vi skal feire sammen med min søster og hennes tre barn. Hjem til Nordmøre og feiring på min gamle barneskole. Blir trivelig det. Blir nok ikke feiring her i byen før junior begynner på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Siden det er en inneklemt dag i år, så tar vi fri fredagen, og reiser til fjells allerede onsdag kveld. Ungene er med på det, det har vært dere avgjørelse. Vi regner med at vi går på arrangementet på skolen der vi skal, og ellers tar det med ro og går turer i fjellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Søt og rar
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Frokost hos søsteren min på et strategisk sted i sentrum først, men det blir bare for de to eldste + mannen i år. Når byen fylle til randen av mennesker er det kjempelurt å ha tilgang til en leilighet som gir mulighet for bleieskift, mat, is, og en lur i barnevogna, mens man samtidig ser hele toget gjennom vindet, noen etasjer ned.
![]() |
#64 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lærerne går i tog hvis de vil. De lønnes for fire timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Tittel og tittel....
|
Hva de gjør andre steder vet jeg ikke, men her er jeg rimelig sikker på at de ikke går.
![]() |
#67 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?I år tror jeg nok det blir en mer stressende dag enn det pleier, siden vi har skolebarn.
![]() |
#68 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?
Ja, vi må nok på arrangementet på skolen i år. Barna er opptatt av om det er like bra som på Sørlandet der vi har vært de siste to årene. Vi får se, gøy blir det uansett.
![]() |
#69 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?I år er det siste året med 17-mai tog og div aktiviteter på skolen, så må være med på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?I år skal alle guttene gå i tog for første og eneste dag. Vi leverer dem på skolen og så blir de busser ned til sentrum. Så reiser mannen og jeg ned for å se på dem. Det jeg vurderer er om jeg også skal gå i toget for en annen skole enn gutta. Jeg må ikke gå siden både rektor og assisterende rektor skal gå. Det er i tilfelle noe jeg gjør fordi jeg har lyst. Må tenke litt på den. Jeg håper jo at jeg har samme jobben neste år så det blir alltids en mulighet for å gå i tog.
![]() |
#71 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?Jeg er nestleder i FAU ved turbos skole og sitter i 17 mai komiteeeeeen. Så må vel bruke hele måningen og formidagen på å organisere ting. Så håper turbo klarer seg selv i toget
![]() |
#72 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Vet ikke om det på skolen her er obligatorisk, kan man "tvinge" noen til det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Nei, ingen tvang. 17. mai er en fridag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Vi må tidlig opp for å rekke barnetoget, så her blir det ingen champagnefrokost |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Unik
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Ned på skulen til toget i 10 tida. Eg er redd for at eg må gå med dei dei heilt framme i toget i år ( er klassekontakt for 1 klasse ) Så er det tale før kiosk og aktivitetar starter. Når klokka nærmar seg 14 er det slutt og då er dagen vår igrunn over og.
![]() |
#76 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Normalt er vi på skolen fra rundt 10 og frem til 14-tiden.
![]() |
#77 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Jeg tenkte jeg sku ta med meg kamaraet og stikke langt avgårde. Gruer meg til 17mai uten sønnen, heldigvis går bhg toget den 16mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Vi har blitt bedt til Bergen på 17 mai,så vi setter snuta vår dit,og blir til 20 mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Siden barnetoget her vi bor ikke går før kl. 12.30 i år, dropper vi det. Russetoget i Drammen går kl. 13.00 og vi må jo nesten få med oss det siden storebror er russ i år. Så det blir vel en middag der før vi drar hjem tenker jeg.
![]() |
#80 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?Det har ordnet seg! Mer festglade foreldre enn oss har meldt seg, mer enn frivillig, til å gå i barnetoget med tredjetrinn, så da slipper vi unna og reiser på hytta allerede på onsdag!
![]() |
|
|