|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Spiser du fet fisk og tar du tran | |||
| Spiser fet fisk hver dag |
|
6 | 4,72% |
| Spiser fet fisk mer enn to ganger i uka |
|
32 | 25,20% |
| Spiser fet fisk en gang i uka |
|
45 | 35,43% |
| Spiser fet fisk mindre enn en gang i uka |
|
30 | 23,62% |
| Tar tran |
|
42 | 33,07% |
| Tar ikke tran |
|
57 | 44,88% |
| Dekker d-vitaminbehovet på annet vis |
|
24 | 18,90% |
| Meh |
|
11 | 8,66% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Jeg er rett og slett ganske dårlig.
|
|
|
#63 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Vi tar tran daglig. Prøver å ha fiskemiddag 2-3 dager i uken. Men det blir gjerne bare en middag i uken med fet fisk, resten går i torsk, sei og div. Makrell i tomat på brødskiven en gang iblandt. :-) |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?
Det trodde jeg også. :B.M:Fregnegurine:
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Jeg skjønte deg ikke, Esme. Tenker du at symptomer på mangel på vitamin d ikke er reelle eller skyldes noe annet? |
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Tar tran hver dag og spiser fet fisk, tja, en gang i uken?
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Jeg er utrolig dårlig på fisk og tran. Men egentlig er det jo bare å spise makrell i tomat. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
maler
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Vi spiser såpass mye fet fisk at det skal dekke behovet. Tar d-vitaminer i tillegg. Takler ikke tran så jeg satser på å få i meg fettsyrene på naturlig måte.
|
|
|
#70 |
|
er her
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Spiser fisk en gang i uka, men ikke så ofte den er fet, er ikke så glad i fet fisk. Tar ikke tran eller d-vitamin, men dekker behovet mitt (er jeg ganske sikker på) gjennom annen mat og drikke, spesielt ekstra lett melk.
|
|
|
|
#71 |
|
Curlingkone
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Vi spiser fisk to til tre ganger i uken. Men det varierer hvilken fisk vi spiser da. Ofte laks, men også en del torsk.
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Spiser fisk i hvertfall to ganger i uken,makrell i tomat på brødskiva nesten hver dag. Og en fiskemiddag i uka. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Så noen skrev at de drakk den grønne melka,er det mer d-vit i den enn de andre?:clueless: |
|
|
|
|
|
#75 |
|
...we have cookies
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Tar ikke tran eller d-vitaminpiller. Spiser ikke laks eller ørret - jeg klarer bare ikke smaken av det. Vel, selvfisket ørret er noe annet da, det går ned på høykant, men oppdrettsfisk sliter jeg seriøst med å klare smaken på. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Tar trankapsler og spiser laks en dag i uka. Ingen av oss spiser Makrell i tomat.
|
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?jeg jobber med omega 3 så her går det ned store doser hver dag
|
|
|
#78 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Jeg tar jaffal ikke tran, men spiser fet fisk 1-2 ganger i uken. Ogsaa reiser jeg saa ofte jeg kan paa ferie til steder med sol for aa faa min dose naturlig vitamin D. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Tar ikke tran, men spiser fet fisk minst to ganger i uka.
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Tar du tran hver dag? Og spiser du mye fet fisk?Tar Omega-3 med A, C, D og E-vitaminer i tillegg til at jeg spiser 2 skiver makrell-i-tomat hver dag (og/eller røykt laks/ørret). Vi har fiskemiddag alt for sjeldent, ca 1 gang i uka, men barna har samme inntaket av tran og fiskepålegg som meg. |
|
|
|
![]() |
|
|