|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyddestafettDagens oppgave er kjøkkenbenken. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyddestafettPuh. Det blir litt her. Akkurat nå ser man ikke kjøkkenbenken. Jeg skal gå på med friskt mot i ettermiddag!
|
|
|
#65 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: RyddestafettDa har jeg ryddet stua, og tatt litt bilder. Det var som sagt tidenes kaos etter leking i går, så i motsetning til det vi vanligvis gjør (dvs rydder alle sammen før leggetid) lot vi alt flyte og da ungene var i seng satte vi oss ved PCene i kjellerstua i stedet.
|
|
|
#66 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettGodt jobba, Myria!
|
|
|
#67 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettFerdig! Dvs, jeg gadd ikke støvsuge gulvet. Det får bli i morgen. Ble plutselig "mett".
|
|
|
#68 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettDagens siste oppgave. Kjøkkenbenken altså. Denne er, som dere kanskje kan gjette dere til, konstant rotete hos meg. Her er påskeegg og halloween-bøtter i skjønn forening med ting som skal vaskes, ting som ikke har noen plass og ting som might come in handy. Fantastisk blanding. Helt clutter free blir ikke denne benken i dag, pga nevnte ting som ikke har noen fast plass, men det kan bli veldig mye bedre enn dette.
|
|
|
#69 |
|
Off the map.
|
Sv: RyddestafettVi har også ting og saker over alt, Jolie. Men jeg får ikke gjort meg ferdig med noe. Som i dag, da jeg skulle ta kjøkkenbenken. Måtte rydde vekk tingene, sant. Men skuffene var stappfulle. Så da måtte jeg begynne å vaske og sortere skuffer. Er ferdig med to skuffer og en ende av kjøkkenbenken. Så har jeg hauger med lokk til plastbokser som nå ligger ved oppvasken. For boksene ligger sansynligvis inne i et annet skap, og det er KARUSELLEN fylt med tupperware og annen snacks. Jeg makter ikke å begynne på det nå. Får se om jeg bare presser inn lokkene der, sånn at jeg får nogenlunde skikk på kjøkkenbenken.
|
|
|
#71 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettJeg er klar for vin!
|
|
|
#73 |
|
Eppur si muove.
Sv: RyddestafettSå flinke vi er! Kjøkkenbenken er tatt, men den pleier vanligvis å være ryddig og fin, så det var ikke så stor jobb. Fikk vasket litt godt bak brødrister, brett med flasker til lillebror og sånt, så det var fint å få gjort.
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: RyddestafettRyddet i et skap og fant diverse medisiner gått ut på dato. De er samlet i en pose, klar til å leveres til apotek neste gang jeg skal dit.
|
|
|
#75 |
|
Eppur si muove.
Sv: RyddestafettJeg ser det er min tur til å komme med oppdrag i morgen? Jeg er litt forvirret over datoene i første innlegg, for jeg står på 16. april, men i dag er jo bare 14. og allerede er vi ferdige med 15. apriloppdraget?
|
|
|
#78 |
|
Off the map.
|
Sv: RyddestafettJeg fortsetter på kjøkkenbenkoppgaven. Kjøleskapet er ikke så galt. Kjøkkenbenken er nå ferdig da, men jeg har en pose full med lokk og andre odde ting som jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av. Må se om de lokkene har en eier, hvis ikke må de mistes.
|
![]() |
|
|