|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#61 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIHer er en liten forsmak på hva som kommer i morgen: Kurt synger Adieu.
![]() |
![]() |
#62 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hver gang vi møtes IISå ikke forrige gang, ikke en eneste liten snutt engang, men nå har jeg hørt så mye om det og eldstemann har hørt noen sanger på Youtube så jeg skal prøve å få sett noe denne sesongen.
![]() |
#63 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIKurt er en av de flotteste sangerne jeg vet om (jada, jeg fulgte nøye med på Idol i 2003), så jeg gleder meg veldig. Skal ta det opp, for mannen er ikke så veldig interessert akkurat...
![]() |
#66 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg elsker Kurt Nilsen og gleder meg til denne sesongen. Jeg har også sansen for Lene Marling, OlemPaus, Anita Skorgan og ikke minst Magnus Grønneberg. (Eller CC Cowboys.) Marion Ravn skal jeg nå alltids klare å fordøye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg gleder med også! Jeg liker alle som er med, og særlig Anita Skorgan og Marion Ravn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg ser kun på pga. Morten Abel og nå ser jo jeg grunnen. Magnus Grønneberg var også bra, dog.
![]() |
#70 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg prøvde å se litt forrige sessong (siden "alle" sa at det var såååå bra), men nei, jeg synes det var bare klissete og kjedelig. Kommer ikke til å følge med nå heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIMagnus Grønneberg var skikkelig bra!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg ser aldri på sånne programmer, men i kveld ble vi sittende å se. Det angrer jeg ikke på. Jeg hører aldri på Ole Paus, men jeg liker han så godt likevel. Og hans opptreden i dag var nær og rørende. Nå gleder jeg meg til Kurt!
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg digger dette programmet. :innrømmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIMagnus Grønneberg altså!
![]() |
#78 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIMagnus Grønneberg fikk låta til å høres ut som sin egen. Veldig bra.
![]() |
#79 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIDet var det at Morten Abel var med som fikk meg til å ønske å se det første programmet. Jeg tror han er så herlig sær.
![]() |
#80 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIUsj, den ene gangen jeg så Abel live var han i hvertfall en stor skuffelse. Han hadde visst lagt igjen hjemme den showmannen jeg hadde inntrykk av at han var, sto rett opp og ned og gikk metodisk gjennom sine greatest hits. Vi gikk etter halve konserten.
![]() |
![]() |
|
|