|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#65 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva er flørting for deg?
![]() |
#66 |
Er frisk!
|
Det er mulig! Jeg er ekstrovert og kan i følge deres definisjoner sikkert være flørtende. For meg er flørting noe som kun er forbeholdt det motsatte kjønn (i tida før jeg fant mannen min) og absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg å bedrive i forhold til venninner, kollegaer eller andre mennesker jeg treffer.
![]() |
#67 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er flørting for deg?Det finst uendelig mange måter å flørte på da, ingen definisjon i det hele, det hele koker vel sammen til at om man prøver å gi en person et særs godt inntrykk av en, ved små smil, latter kanskje, kommentarer, litt forlange blikk, tilfeldig berøring osv, så er det flørt. Iallefall for meg.
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva er flørting for deg?Jeg syns noen av dere har for brede definisjoner av flørting. Det er jo noe annet å flørte enn å være vanlig hyggelig, vennlig og eventuell morsom? Det må jo være en forskjell, mener jeg?
![]() |
#71 |
I endring
|
![]() Sv: Hva er flørting for deg?Jeg er en stor flørt og skulle nok helst vært singel så jeg helt kunne leve ut den flørtende siden av meg. Jeg tok meg selv senest på lørdag i å blikkflørte med en kollega. Jeg skjønner ikke hva som driver meg. Det kan være spenningen av å se om du er spennede nok til å bli flørtet tilbake med. Eller kanskje bare jeg liker det.
![]() |
#72 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er flørting for deg?Jeg behersker ikke kunsten å flørte og anser meg for å være ditto lite charming.
![]() |
#73 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er flørting for deg?Jeg flørter (tøyser, tuller, smiler, sjarmerer, gir komplimenter, dulter, viser interesse, følger med, osv.) både med menn og kvinner, men det har ingen erotisk undertone. Sistnevnte sparer jeg til min mann på freddan. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|