|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?
Jeg skal i bryllup i juli og de kjolene jeg finner (ebay) som jeg liker er enten nesten helt knallrøde- mørk rød eller svart og rød. Eller svart med hviteprikker og rød bånd og rød tryll undekjole
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 12-03-12 kl 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Den eneste gangen jeg har reagert var den gjesten i mitt bryllup som stilte i lang, hvit blondekjole og perler i håret.
![]() |
#63 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Meen dere, den lille sorte som man skal ha i kofferten som kan brukes til alle anledninger, gjelder ikke det bryllup da?
![]() |
#64 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Reglene utvannes litt, moderniseres osv. Jeg kunne ikke persolig tenkt meg å gå i svart kjole i et bryllup. (Ikke mine uthevinger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Men samtidig er det forskjell på svart-svart kjole med svarte strømper og sko og en enkel svart med fargerikt tilbehør. Det siste er jo noe man aldri ville funnet på å gå med i en begravelse, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Jeg har gått i svart uten å bli hengt for det, i hvert fall.
![]() |
#68 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?Man går med det man har, og om man har råd så kjøper man noe nytt.
![]() |
|
|