|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på mange SG treff i Bergen, og videre i Trondheim. Jeg var på ett stortreff i Bergen på SG, det må ha vært på våren for jeg var ganske så gravid med 2005-barnet.
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Det har jeg vært og! Kanskje vi var på samme treff? Var trøndere som kom på besøk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#5 |
|
Whatever, never mind
|
Mulig noen av dere var der. Jeg var bare og spiste på Stragiotti (?). Men jeg var sammen med flere SGere på julebord, hvor vi startet hos Maja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Det var dagen etter, eller noe. Har bare en følesle av det, at vi vr såvidt innom.
|
|
|
#7 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aner meg hvem du tenker på. Det treffet gikk det gjetord om!
|
|
|
#8 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Babystøv, ja! Det var gått av moten da jeg omsider ble gravid.
Samme her! Jeg var på mitt første SG-treff i Trondheim våren(?) 2005. Husker jeg gikk inn i lokalet og snudde og gikk ut igjen et par ganger før jeg våget meg helt inn.
2011 - 2013 Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø. Sist redigert av Anikka : 04-03-12 kl 18:10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg meldte meg inn på SM da jeg gikk gravid med Lillemann i 2004, og så over på NM da han ble født i 2005. Har ikke bruker på noen av stedene lenger.
|
|
|
#11 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Eyh Inagh husker du om jeg var på sm kanskje jeg bare ikke husker det og tror at alt var nm??? Husker jeg var på mitt første netttreff fra nm i fyllingsdalen i 2000 og var rimelig overasket over hvor forskjellig jeg hadde sett for meg folk.
|
|
|
#13 |
|
En Som Trener
|
Jeg skal ikke være for bastant, men da var du nok på SM tror jeg, for jeg mener å huske at NM først kom før jul i 2001? Jeg forhåndsregistrerte meg hvertfall der da jeg var gravid fortsatt for å reservere nicket mitt og da mener jeg det var ferskt og nyopprettet fordi de nybakte mødrene begynte å ta så stor plass på SM.
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM fra, hm, sommeren 2002, kanskje - i desemberklubben sammen med blant andre Heiko.
|
|
|
#15 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var der. Det er mange her, som var i samme barselgruppe som meg. Har ei oktoberjente 2002.
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var hun gravide.
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hm ... husker ikke. Het du noe annet da? Tror bildene jeg har ligger på gamle fotoknudsen, og der har jeg vel ikke tilgang mer.
|
|
|
#20 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden? |
|
|
|
![]() |