|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: En skinasjon i forfall?Vi bor sånn til at vi har hatt omtrent to dager med snø, og derav omtrent to timer med skiføre i vinter. Trettenåringen var ute på ski i akkurat de to timene
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Mkine unger spretter ikke ut av senga for å gå på ski. Det gjorde ikke jeg heller. Altså, jo, jeg var gjerne med på skitur, men vi gikk ikke hver søndag, og uansett sto vi ikke opp i grisotta. Og dessuten så spratt jeg i mange år ut av senga, ikke for å gå på ski, men jeg var ferdig å sove.
|
|
|
#63 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En skinasjon i forfall?
Bor dere her? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Pga. at de fleste helgene går med i en handballhall eller en ishockeyhall, så blir det ikke mange skiturer i helgene. Men vi deltar i skileik, poengrenn o.l midt i uka, og tar gjerne en runde eller to i lysløypa når vi har lyst. De to minste elsker å gå på ski, nest eldste er litt begge-deler, og eldstemor er ingen skigåer. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg elsker å være ute.
|
|
|
#66 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: En skinasjon i forfall?jeg liker å gå på ski, men det er det mange andre som gjør rundt her også, så da mister det litt sjarmen. jeg liker best fredelige skiløyper, særlig m barn som ttenger hjelp og oppmuntring |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: En skinasjon i forfall?Vi melder oss frivillig til å ta på oss ansvaret for å videreføre Norge som skinasjon!
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: En skinasjon i forfall?Vi var da ute i dag, selv om vi ikke gikk på ski!
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: En skinasjon i forfall?Her i huset er det ingen som spretter opp på morgenen uansett hvilken ukedag det måtte være.
|
|
|
#72 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Det var ikke så mye snø utenfor stuevinduet hos oss når jeg var barn for å si det sånn, men jeg er oppvokst med at vinter og påskeferie så var det på fjellet og da var det skiturer. Hendte vi barn var igjen på hytten og lekte istedet, min mor pleide ofte å "melde seg frivillig" til å lage middagen. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
By the Sea
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg gikk på ski som liten, men har ikke gått på ski en eneste gang som voksen. Jeg var aldri noe flink til det (dårlig teknikk, dårlig balanse) og følte meg i grunnen alltid bare udugelig på skitur.
|
|
|
#74 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En skinasjon i forfall?Du kan ta det inn igjen ved å være kald og utilgjengelig mens du spiser smalahove, Zoë.
|
|
|
#75 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#76 |
|
snur
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg er oppvokst med lite skigåing. De få gangene vi var på skitur som familie var det å gå 300 meter, sette oss i en skråning med kakao og niste. Så var det skileik noen timer før vi gikk de samme 300 meterene tilbake til bilen. Der jeg kommer fra så er det nesten ikke snø om vinteren så vi må en time i bil for å finne skiløyper. Jeg har alltid vært glad i ski og den eneste i familien som likte snø. Etter at jeg ble voksen har det blitt mer skigåing selv om jeg er håpløs til å gå på ski. Jeg har en hofteskade som gjør at jeg er mye dårlig, og ikke kan jobbe. Derfor blir det rett bortover uten skøyting eller noe og veldig forsiktig i nedoverbakkene, men jeg koser meg på ski i skogen
|
|
|
#77 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Akkurat DET kommer nok ikke til å skje her heller, tviler svært sterkt på at samboer hadde blitt med. Men på den annen side, han kan vel overraske. Men altså, det er ikke viktig for meg det altså. Vi er f.eks glad i å reise til syden så sånn sett representerer vi også ola nordmenn /Svendsson. ( Samboer er svensk, derfor Svendsson ) |
|
|
|
|
|
#79 |
|
tradisjonell figur
|
Sikkert like i nabolaget
|
|
|
#80 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg elsker virkelig å gå på ski (og å kjøre slalom) og er tatt med på langrenn fra jeg var 1 år gammel. Var aktiv løper til jeg 18-19 år og har selv vært skitrener i mange sesonger etter jeg la opp. |
|
|
|
![]() |
|
|