|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandEg har blitt større og større fan av Vinnie dei siste åra, og i kveld vart eg nesten litt forelska.
|
|
|
#2 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandVinni fremstår som en helt ny person i mine øyne. Me like!
|
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg så ikke programmet, men likte det klippet. Er vel temmelig indifferent til Vinni, men reaksjonen til Sivertsen var fin.
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandNå har jeg sett på noen klipp på TV2, blant annet Halvdan som synger Bertine. Og nydelig sang av Vinni. (Normalt ikke min stil, men denne rørte meg.)
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandVinni sin versjon er helt utrolig.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg sitter og ser på det nå. Vinni har jeg likt lenge. Tror det var halvliterglasset med rødvin han fylte opp og drakk under en konsert på Rockefeller i 2009 som gjorde susen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes han gjør refrenget fint, resten er litt anmasende. Får ikke med meg hva han sier. Fint program, men dust med så mye pauser.
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland
Ja, og siden teksten i versene på orginalversjonen er vel så viktig som refrenget blir jo det litt meningsløst spør du meg. Derfor jeg ikke helt forstår hva som er så fantastisk... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandjeg synes teksten han rapper er helt nydelig, jeg - selv om jeg har sjekket nå og det ikke er de originale versene. Jeg synes stemningen er helt magisk og at det er utrolig forløsende når han synger det nydelig refrenget. Så, ja - jeg er en av dem som liker. Jeg synes det er originalt og vakkert. Og prøv å høre hva Vinni sier! Det er poetisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 29-01-12 kl 12:31. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg gleder meg så fryktelig til Anne Grethe Preus sitt program. Jeg ble overlykkelig over at hun skulle være med. Hun har så sterk en historie og så utrolig mange nydelige sanger.
|
|
|
#11 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandEnig i at de ødelegger flyten i programmet med så mange avbrekk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandHelt nydelig, ja. Begynte å grine i dag igjen.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg får frysninger hver gang og synes dette er bare nydelig!
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes dette var en flott versjon. Originalen er finere, men akkurat den fremføringen der er til å få frysninger av.
|
|
|
#15 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#16 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes forøvrig det er veldig fint det som Vinni forteller rundt låta også, hvorfor han valgte den og hva den betyr for han. Det gjør det jo enda mer rørende.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og det at han viser en genuin glede når Sivertsen velger den til slutt igjen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes også Sivertsen gjør den best sjøl. Originalteksten er veldig sterk; jeg sang den akkurat for Småtten og begynte å grine. :hormonell:
|
|
|
|
#20 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandDenne sangen ble som ny for meg, da jeg fikk høre Vinni fortelle om sin personlige tilknytning til den, og hvilken betydning den har hatt for viktige personer i hans liv. Jeg gjetter vilt når jeg tror at han har skrevet de nye versene fra seg til sin kone. Det gir i alle fall en herlig vakker dybde ved siden av det flotte refrenget. Jeg elsker den. :hormonell og rørt så det holder:
|
|
![]() |
|
|