|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du ski?Har ski. Vi bor i Osloområdet så her kan man gå på ski. Alle går på ski, storebror synes det er drepen mens lillebror står på så i går gikk han og pappan 5km i en liten rundløype i området.
|
|
|
|
#62 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du ski?Nei, jeg har ikke ski - hater skigåing intenst og av hele mitt hjerte. Kommer aldri, aldri til å skaffe meg ski igjen.
|
|
|
#63 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du ski?
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du ski?Vi har ski i alle varianter og bruker dem mye. Jeg "oppdaget" langrenn i voksen alder og elsker det etter å ha hatet det intenst som barn/ungdom.
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Har du ski?Eg fekk nye ski når eg skulle (måtte) på leirskule i 6. klasse. Ei veka med skihelvete, der kvar tur var lika pyton. Om dere forstår så har eg aldri likt å gå på ski.
|
|
|
#66 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du ski?Eg har aldri likt å stå på ski. Eg har ikkje ski nå, og har ingen interesse av det. Mannen min har knapt nok hatt langrennski på beina - er ikkje norsk.
|
|
|
#67 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du ski?Ja, jeg har ski. Flere par, til og med. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du ski?Jeg har ski, både bortoverski og nedoverski, men det betyr ikke at jeg er så veldig flink til verken langrenn eller alpin. I går var jeg på langrennsski for første gang på 15 år, det ble litt fall, litt bannskap og ikke en veldig lang tur. Jeg gav meg selv A for innsats og D for stil, teknikk og kondis.
|
|
|
#69 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du ski?Jeg har langrenn og alpint, ønsker meg snowboard, håper at jentene er med på det.
|
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du ski?Nei, det har jeg ikke. Når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt ski på bena siden åttitallet. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Er frisk!
|
Sv: Har du ski?Jeg har både langrenns- og slalåmski. Langrennskiene er fra jeg var 12 år gammel, men de fungerer utmerket enda. Jeg bruker dem mye, vi er på skitur minst en gang i helga i vintersesongen. Slalåmskiene (som også er fra jeg var 12 år gammel) bruker jeg en dag i året - i slalåmbakken med elevene på skidagen.
|
|
|
|
#73 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Har du ski?Jeg har ski, bor i et område der det er lang vinter og gode løyper bare en kort gåtur fra her jeg bor.
|
|
|
#74 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du ski?Vi har ski alle sammen og alle utenom lillesøster er glade i å gå på langrenn, hun vil helst stå slalåm. Jeg er også vokst opp i Bergen og har ikke gått mye på ski. Det var mange år som voksen før jeg fikk barn da jeg ikke gikk på ski i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du ski?Jeg har ikke ski, men har vurdert å skaffe. Jeg liker ikke å gå på ski, men ungene har jo lyst. Problemet er jo at det ikke lengre er ordentlige vintre her, så det er jo ikke mye skigåing det blir til.
|
|
|
|
#77 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du ski?
Neida, ikke teit i det hele tatt. Jeg stod på slalom for første gang på nesten 20 år nå i romjulen og til tross for at jeg vurderte å slå over til dansk i løpet av dagen (
|
|
|
#78 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du ski?Har langrennski ja.
|
|
|
#79 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du ski?Puslingen: Jeg sto slalåm for første gang for to år siden og da var jeg 38. Det gikk helt fint. Vi hadde en instruksjontime sammen, mannen og jeg og det anbefaler jeg. Etter en time så kunne vi det grunnleggende og følte oss trygge nok til å gå i bakkene og hjelpe jentene (de hadde en instruksjontime de også). Jeg planlegger en ny time i år for oppfriskningens skyld. Og det er gøy å kjøre slalåm. |
|
|
|
![]() |
|
|