Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2012

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 08:41   #61
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Mål: Kose meg med lesing igjen

Januar:
Bok 1: Anne of windy willows. Min første engelske bok siden "Animal Farm" på videregående. Gikk tregt i starten, så kom det seg. Nå tenker jeg ikke over at det er engelsk jeg leser. Koselig å utfylle "hullene" i Annes historie, men ikke viktig for helheten synes jeg. Boka er bakgrunn for den andre serien som finnes om Anne på TV, så det var gøy å kunne knytte det sammen.

Februar:
Bok 2: Anne of Ingleside. Grei bok med enkelte nyttige opplysninger, men også mange historier om Annes barn som bare blir løse anekdoter synes jeg. Jeg forstår at det er disse to som ikke er oversatt til norsk. Likevel gøy å ha lest.

Bok 3: Niagara. Ok bok, men slett ikke spesielt fengende og overhodet ikke verdt den sekseren som står på baksiden. Mange spørsmål som blir hengende i luften og av og til av typen "hvor mange sider er det egentlig igjen av denne boka".

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10

Sist redigert av oslo78 : 18-03-12 kl 11:39.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 10:05   #62
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
Bernard Cornwell: Det siste Kongeriket
Den Hvite rytteren
Jarlene Fra Nord

George RR Martin: A Dance with Dragons

Christopher Paolini: Eragon (Ungdomsbok) Den passer godt for voksne også, litt for "tam" siden den er tilpasset en yngre leserkrets.

Alle disse er ferdig. I tillegg har jeg lest minst en bok til, men den var så dårlig at jeg har glemt den. (Ja, vi snakker om 2012. Jeg leser ikke bøker, jeg sluker de)
Som dere skjønner, er jeg glad i Fantasy, og jeg har tenkt å fortsette å lese Fantasy.
Jeg leser andre bøker også, og jeg har lest mange bøker som bruker å nevnes når lister over Klassikere settes opp. Jeg synes de beste Fantasybøkene er bedre enn de dårligste Klassikerene, hehe. Smak og behag.
Jeg ønsker å bruke Biblioteket mer. Jeg kan ikke fortsette å kjøpe så mye bøker, jeg har rett og slett ikke plass.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 11:58   #63
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg ønsker å bruke Biblioteket mer. Jeg kan ikke fortsette å kjøpe så mye bøker, jeg har rett og slett ikke plass.

Biblioteket er min beste venn.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:21   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Nå blir det tomt og rart her!

1. Karl Ove Knausgård: Min kamp, sjette bok (variabelt og med en liten knekk på midten, men du verden som man koser seg! 5.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 11:41   #65
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
1. Elin Hilderbrand - Sommerøya.
2. Margaret Atwood - Alias Grace.
3. Helga Flatland - Alle vil hjem. Ingen vil tilbake.
4. Reyna Grande - Over de hundre fjell.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 12:28   #66
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar:
1) How to be a woman - Caitlin Moran
2) A tree grows in Brooklyn - Betty Smith
3) The Brooklyn Follies - Paul Auster

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:56   #67
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar:
1. Siri Østli: Det søte liv. Norsk "feelgood"-roman. Ikke bra. Leste den forrige av henne, og likte den forsåvidt. Denne var ikke bra. Men fullførte likevel.
2. Camilla Läckberg: Snøstorm og mandelduft. Kortroman, "lukket rom"-mysterium. Litt lettvint, synes jeg.
3. Gudny I. Hagen: Storm og Jentungen. Julelektyre som ble ferdiglest nå. Datteren liker denne godt, så den har vi lest flere ganger.
4. Kathy Helidoniotis: Hestegal ferie. Jepp. Bok nr. 2 for den hestegale datteren unnagjort. Heldigvis er det bare 6 bøker i serien. Greit nok om hester, men dårlig oversatt og ikke minst veeeeeldig dårlig korrekturlest. Bla. har den samme hesten byttet navn fra bok 1 til bok 2.... Way to go, Cappelen Damm.
5. Jonas Jonasson: Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant. Jeg likte denne veldig godt, humret og koste meg gjennom hele. For meg ble dette en veldig god leseropplevelse. I motsetning til noen over her, ble jeg ikke veldig forstyrret av manglende ord eller bokstaver histen og her.
6. Regine Stokke: Regines bok. Blogg som ble bok av og om ei kreftsyk jente. Dette var god lesing, på en vond måte. Jenta ble 18 år, og hadde virkelig gode evner på det skriftlige. Og hun var flink til å fotografere.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 09:00   #68
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar:
1. Gjenferd av Jo Nesbø. Ein ny Harry Hole samtidig som han på mange måtar er den same gamle.
2. Den urolige mannen av Henning Mankell. (Lydbok.) Eg var ikkje forberedt på at dette er siste boka i serien om Wallander. I grunn litt vedmodig.
3. Borkmanns punkt av Håkan Nesser. (Lydbok.) Ikkje den mest fengande av bøkene om Van Veeteren, men grei underhaldning.
4. Små sitroner gule av Kajsa Ingmarsson. Heilt grei for underholdning, men veldig forutsigbar.
5. Nu, jævlar! av Heidi Linde. Ei fornøyeleg bok om livet, kjærligheten og fantasivenner.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.

Sist redigert av Puslingen : 14-01-12 kl 12:12.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 12:53   #69
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Hittil lest i år:

januar

1. Darkfever - Karen Marie Moning - lettlest fantasyserie.
2. Bloodfever - karen Marie Moning - lettlest og fortsatt fengende.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 14:39   #70
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
1. Elin Hilderbrand - Sommerøya.
2. Margaret Atwood - Alias Grace.
3. Helga Flatland - Alle vil hjem. Ingen vil tilbake.
4. Reyna Grande - Over de hundre fjell.
5. Sondre Midthun - Kom aldri nærmere.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 16:44   #71
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

JANUAR
1. Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant -Jonas Jonasson.
Grei bok, men ikke så morsom som alle sa.. Jeg var ikke videre imponert over alle skrivefeilene heller.
2. Sirile gentlemen søkes -Karin Brunk Holmqvist
Veldig koselig bok! Likte denne også
3. Sørgekåpen -Unni Lindell
Helt grei, ikke-skummel krim

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 22:00   #72
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

1. Frihet av Jonathan Franzen

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:28   #73
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Hittil lest i år:

januar

1. Darkfever - Karen Marie Moning - lettlest fantasyserie.
2. Bloodfever - Karen Marie Moning - lettlest og fortsatt fengende.
3. Faefever - Karen Marie Moning - fortsatt fengende.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:58   #74
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

1. Frihet av Jonathan Franzen
2. Slaktehus-5 av Kurt Vonnegut

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:17   #75
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
Bernard Cornwell: Det siste Kongeriket
Den Hvite rytteren
Jarlene Fra Nord

George RR Martin: A Dance with Dragons

Christopher Paolini: Eragon (Ungdomsserie)
Eldest

Stephen King: 11/23/63
Denne likte jeg, Stephen King har virkelig blitt bra igjen etter noen år med bøker som ikke fenget meg. Jeg har lest alt av SK, mesteparten både på Norsk og Engelsk.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:27   #76
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Januar:
2) A tree grows in Brooklyn - Betty Smith
3) The Brooklyn Follies - Paul Auster

Og neste bok bør bli Brooklyn av Calm Tóibín, veldig god bok.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:29   #77
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Og neste bok bør bli Brooklyn av Calm Tóibín, veldig god bok.

God ide. Og etter bør jeg vel dra en tur dit selv for å inspisere, synes du ikke?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:57   #78
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
1. Elin Hilderbrand - Sommerøya.
2. Margaret Atwood - Alias Grace.
3. Helga Flatland - Alle vil hjem. Ingen vil tilbake.
4. Reyna Grande - Over de hundre fjell.
5. Sondre Midthun - Kom aldri nærmere.
6. Karin Brunk Holmqvist - Sirile gentlemen søkes.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 11:20   #79
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

God ide. Og etter bør jeg vel dra en tur dit selv for å inspisere, synes du ikke?

Helt klart!

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 12:18   #80
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar:
1. Gjenferd av Jo Nesbø. Ein ny Harry Hole samtidig som han på mange måtar er den same gamle.
2. Den urolige mannen av Henning Mankell. (Lydbok.) Eg var ikkje forberedt på at dette er siste boka i serien om Wallander. I grunn litt vedmodig.
3. Borkmanns punkt av Håkan Nesser. (Lydbok.) Ikkje den mest fengande av bøkene om Van Veeteren, men grei underhaldning.
4. Små sitroner gule av Kajsa Ingmarsson. Heilt grei for underholdning, men veldig forutsigbar.
5. Nu, jævlar! av Heidi Linde. Ei fornøyeleg bok om livet, kjærligheten og fantasivenner.
6. En shopoholikers uimotståelige nye verden av Sophie Kinsella. Av og til er det godt å lesa noko som kun er meint til å få ein til å le. Dog fekk eg gjentatte små anfall av panikk, og måtte sjekka saldoen på kontoen min.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no