Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 08:57   #61
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du mannen?

Jeg synes hodet så ut som om det var satt inn i bildet i ettertid, og jeg skjønner ikke hvorfor folk blir skremt.

Gammel 13-12-11, 08:58   #62
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant han med det samme. Ville ikke snubla over han, for å kikke meg tilbake for å se det hodet der, der hadde jeg blitt litt småredd jeg også.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 09:20   #63
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ikke særlig skummel, synes jeg. Det jeg derimot blir skremt av, er slike "oppgaver" der du skal studere et bilde nøye for å se etter en uskyldig ting, og så spretter det plutselig opp et uhyrlig ansikt eller tilsvarende - det er skummelt og nesten litt dårlig gjort.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 10:27   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke særlig skummel, synes jeg. Det jeg derimot blir skremt av, er slike "oppgaver" der du skal studere et bilde nøye for å se etter en uskyldig ting, og så spretter det plutselig opp et uhyrlig ansikt eller tilsvarende - det er skummelt og nesten litt dårlig gjort.

Jepp - jeg satt og leita etter fyren på bildet, med litt halvvlukkede øyne, i tilfelle et eller annet ekkelt tryne skulle fylle hele skjermen min og skremme livskiten av meg.

Jeg reagerte ikke slik: av at jeg fant selve fyren, men mest på grunn av øynene hans og munnen, jeg syns de var ekle.

Gammel 13-12-11, 11:01   #65
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, det er SLEMT! Intet mindre. Jeg har fått noia for sånt. Og skjelte ut en fjott som sendte det der på mail til meg. Som visste meget godt at jeg hadde små barn som sullet rundt føttene på meg og som mest sannsynlig var til stede når det der poppet opp og hylte villt.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 11:02   #66
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg så hodet med en gang jeg så over bildet. Ekkel, ja. Hjertet slo noen slag ekstra

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 11:08   #67
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Litt opp til venstre for ham derimot ligger hodet( i allefall halve) til et ekte lik:woooah:

Gammel 13-12-11, 11:13   #68
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser ingenting, jeg. Sikker på at dere ikke bare har litt vel god fantasi?

Gammel 13-12-11, 11:14   #69
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Men ser dere musa?

Gammel 13-12-11, 11:20   #70
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gud, så ekkelt.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 11:33   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Ser ingenting, jeg. Sikker på at dere ikke bare har litt vel god fantasi?

Høyre side, i løvet. Han er jo godt synlig.

Gammel 13-12-11, 11:37   #72
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere limpistolen?

Gammel 13-12-11, 11:39   #73
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg ser ham. Nei, jeg ble ikke skremt.
Det skal heldigvis mer til for å skremme meg enn kamuflasjegrønn maling i ansiktet.

Hadde det vært en av de der stirre-lenge-før-det-popper-opp-noe, derimot. Så hadde jeg nok hoppet litt i stolen.

Gammel 13-12-11, 11:47   #74
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ser dere limpistolen?

Du må ikke inhalere så mye mens du limer!

Gammel 13-12-11, 11:49   #75
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ja jeg ser ham. Nei, jeg ble ikke skremt.
Det skal heldigvis mer til for å skremme meg enn kamuflasjegrønn maling i ansiktet.

Hadde det vært en av de der stirre-lenge-før-det-popper-opp-noe, derimot. Så hadde jeg nok hoppet litt i stolen.

Det virket nesten slik for meg. For jeg hadde ventet å se en mann i fullfigur, så jeg satt med nesa nesten inni skjermen, da plutselig ansiktet dukket opp. Ikke skummel i seg selv, men jeg hadde bare ikke forventet noe sånt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:01   #76
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du må ikke inhalere så mye mens du limer!

Gammel 13-12-11, 12:10   #77
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han bare ser søvnig ut.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:16   #78
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Og så jeg som trodde det var en tråd som handlet om å se den man elsker, i hverdagen og sånt.

:useriøse menneskene:

Gammel 13-12-11, 12:18   #79
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fann han med engang.

Gammel 13-12-11, 12:22   #80
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det der var da virkelig ikke skummelt. Jeg ble skuffet da jeg endelig så huet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.