|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får din kjære til jul?Jeg så den perfekte gaven til mannen her, men vi har virkelig kjøpt gaver til hverandre i år så jeg kan tipse videre.
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva får din kjære til jul?007, jeg skjønner hva du mener om å bli skuffet over gaver.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva får din kjære til jul?HH Parkas kjøpt på 40% som det ble tipset om her på FP. Jeg tror det blir bra, han trenger varm jakke som også tåler litt nedbør.
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva får din kjære til jul?Etter all sutringen i helgen om dårlig verktøy har jeg bestemt at mannen skal få motorsag. En diger en med bensin, ikke sånn pingle-elektrisk som vi har. Da blir han nok glad. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får din kjære til jul?Den komplette samlingen med Star Wars på DVD og et års abonnement på et amerikansk radioamatørblad.
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva får din kjære til jul?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva får din kjære til jul?Her ble det en pen bag til jobbreiser eller helgereiser.
|
|
|
#9 |
|
Glad
|
Sv: Hva får din kjære til jul?Nok en gang kjøkkenutstyr. Denne gang: brødbakemaskin. Ja, det er mannen som lager mest mat i huset.
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva får din kjære til jul?Jeg tror kjæresten min skal få en bra hodelykt som han kan bruke på skiturer i marka. I tillegg lurer jeg på nytt sett ullundertøy, jeg er lei av å se ham i en uformelig militærgrønn ullstilongs som han labber rundt i når vi har barnehelger sammen.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva får din kjære til jul?Denne tråden var det sparket jeg trengte, så nå har jeg bestilt dette vinskapet.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får din kjære til jul?Han får to CDer av Bernhoft, gavekort på en villmarksbutikk, og så blir det vel en god konjakk også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hva får din kjære til jul?Eg har ikkje peiling i år... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får din kjære til jul?Han får en genser, en boksershorts, og en fuktighetskrem (jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt fuktighetskremen allerede, jeg hadde nok holdt meg til to ting viss ikke).
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva får din kjære til jul?Jeg har kjøpt pute til å ha i fanget så han kan ha laptopen på den, for det har han ønsket seg noen år. Og så skal jeg antelig kjøpe askestøvsuger som også støvsuger vann. Samlet pris 400kr. Ellers har vi egentlig bestemt oss for å ta en kjærestetur til Oslo fremfor gaver.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva får din kjære til jul?I år får min kjære en Liverpoolskjorte med "Justice 96" skrevet bakpå.
|
|
|
#19 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får din kjære til jul?Barcelona tur med F1 billetter. |
|
|