|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?10-åringen får en PC (han betaler halvparten selv), Keepern til Liverpool DVD og et Lego PC-spill.
![]() |
#62 |
Originala
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Lillemor får en brukt iPod. Hun ønsket seg en av den gamle typen som ikke er i salg lenger, men vi fant en pent/lite brukt på finn.no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får ski, skisko og staver og en bukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Jeg har kjøpt her. Kniven er like skarp som en vanlig kjøkkenkniv, men har godt skaft, og er ikke spiss foran og bak mot håndtaket. Kniven er 13,5 cm lang. Finnes i flere farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Erfaren
![]() ![]() |
side 1 i lekebladet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Minsten får en garasjesak med flere etasjer, og komfyr + kjøkkenting.
![]() |
#67 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Minste får Rapunzel-tårn og bøker, eldste vet jeg ikke.
![]() |
#68 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Guriland, jeg må si jeg er overrasket over nivået her.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Det er jo ikke alle som har såå mange andre å få fra, da. Himler tilbake.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storebror får ds-spill fra oss, og veske og sånn til dsen sin fra søstra.
![]() |
![]() |
#71 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jonas får en 3D DS med spill. Storebror får nye sommerdekk til bilen sin. Men de får han ikke før til våren. Jeg pakker ikke inn 4 dekk og legger de under treet.
![]() |
#72 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Begge to får slalomski og støvler. Vesla får et par kjoler, øredobber og en "grow your own crystal". Storebror får bukse, genser, og en "grow your own crystal".
![]() |
#73 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() |
#74 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg er faktisk også overrasket over nivået- i den forstand at jeg trodde folk ga barna sine mye MER i gave... Og er litt lettet over at vi er "normale". |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Poden får iPod touch, billig mobil og skøyter. Snorkfrøken får skøyter, også er jeg litt usikker på resten. Hun får dukkehus av mormor, så kanskje noen dukker som passer til. Jeg er ikke så opptatt av at det må være likt på kronen, men litt jevnere må det være.
![]() |
#76 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Iallefall Skylanders. Og så noe til. Minsten aner jeg virkelig ikke. Tenkte også på skøyter til eldste. Kjøper dere hjelm også, eller bruker de sykkelhjelm?
![]() |
#77 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får nok Lego Ninjago ildtempel + noen skylanders figurer fra søstra.
![]() |
#78 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Til snuppa spleiser vi med flere i familien, og kjøper en 32"tv til å ha på rommet.
![]() |
#79 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storesøster får Schleich-låve, Cookie-hund (fra Lillebror), 2 topper med hestemotiv (gave fra yndlingsponnien), stempelsett med heste- og stallmotiv til å lage bilder med, hesteperlesett og et sett med stelleting til alle Schleich-hestene.
![]() |
#80 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jenta vår på seks får 3D DS + spill og gutten vår på 10 får twin tip med hjel,støvler og staver til HVIS det kommer snø..hvis ikke er det Ipod og dokkingstasjon. Jeg vil gjerne legge til at de får INGENTING utenom bursdager og jul..(klær selvsagt,når de trenger det) og så har de noen onkler og tanter som også gir gaver i tillegg til besteforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|