|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storebror får 500 kroner + en genser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?En enkel mp3 spiller med hodetelefoner til hver som fylles med alle lydbøkene og musikken deres. En ducking til spillerene felles. Også en ullbukse og trøye.
|
|
|
#4 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg vurderer sterkt en DS med spill til så jeg kan få ha mobilen min i fred. Ellers får han Lynet-ting: tegnesaker, PC-spill, klistremerker.
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Mannen min og Mini (2006) fikk hver sin globus i fjor, mannen fikk en fin voksenutgave og MIni fikk barneutgave med tegninger og illustrasjoner på. Supre gaver som falt veldig godt i smak!
|
|
|
#6 |
|
klossemajor
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg har bestilt globus med tegninger på, takket være en globustråd som dukket opp i dag.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?10-åringen får en PC (han betaler halvparten selv), Keepern til Liverpool DVD og et Lego PC-spill.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Komplett lekekjøkken fra Ikea med ymse tilbehør og en strikkedukke med klær osv. til Bråkebøtta. Bøllen har vi ikke kjøpt til enda, han ønsker seg jo hele verden og jeg vet ikke helt hvor vi skal begynne!
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
side 1 i lekebladet? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Minsten får en garasjesak med flere etasjer, og komfyr + kjøkkenting.
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Minste får Rapunzel-tårn og bøker, eldste vet jeg ikke.
|
|
|
#12 |
|
Originala
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Lillemor får en brukt iPod. Hun ønsket seg en av den gamle typen som ikke er i salg lenger, men vi fant en pent/lite brukt på finn.no. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får ski, skisko og staver og en bukse. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Her er det endringer ser jeg. Eldste sprakk milten i snowracerulykke i forrige uke, så han får ikke ski, siden det er null fysisk aktivitet på 6 mnd. Mellomste får derfor heller ikke snowracer, han kan låne storebror sin de få gangene det blir aking i år, selv om pappaen nå fordømmer aking.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storebror får ds-spill fra oss, og veske og sånn til dsen sin fra søstra.
|
|
|
|
#16 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jonas får en 3D DS med spill. Storebror får nye sommerdekk til bilen sin. Men de får han ikke før til våren. Jeg pakker ikke inn 4 dekk og legger de under treet.
|
|
|
#17 |
|
Ikke altetende
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Begge to får slalomski og støvler. Vesla får et par kjoler, øredobber og en "grow your own crystal". Storebror får bukse, genser, og en "grow your own crystal".
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Da kan du jo kjøpe legodekk eller sånne Lynet (cars2) dekk og pakke inn til han!!!! :-) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig ett veldig godt tips. Legodekk har vi gud hjelpe meg over alt hjemme virker det som.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg er faktisk også overrasket over nivået- i den forstand at jeg trodde folk ga barna sine mye MER i gave... Og er litt lettet over at vi er "normale". |
|
|
|
![]() |
|
|