|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Pappa får: En bok, drikkeflaske og boxer.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Jeg ber om ønskeliste, så de får følgende fra meg:
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigers får i år gavekort på Plantasjen. De elsker hagearbeid, og har utallige turer til div. hagesenter rundt omkring hver vår, sommer og høst.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma får gavekort på en kjedebutikk og pappa får PC-sekk. Begge ønsker de har kommet med selv. De får også en fotokalender med bilder av barnebarna.
|
|
|
#5 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Pappa får Living in a material world, en dokumentar om George Harrison, på dvd. Mamma er jeg litt usikker på, men jeg har noen alternativer. I tillegg får de noen bilder, etter eget ønske.
|
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Tilskudd til reiser, og kanskje en flaske vin til mine foreldre.
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Jeg har gått berserk på fairtradebutikken. Skal lage forskjellige pakker med såpe, sjokolade, bøker, kaffi og andre luksusartikler.
|
|
|
#8 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Det går gjerne i bøker, lydbøker o.l. Hvis de ikke har konkrete ønsker. Et år fikk de hver sin DAB- radio, det var spleiseprosjekt ( de hører ikke samne kanal samtidig, kan du skjønne !!) støttestrømper er ganse dyrt og noe voksne damer ofte setter pris på, det fins mye fint i det nå. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Abonnement på blad. Vi over 60 er faktisk et veldig fint blad |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma og pappa får kalender og mikrobølgeovn (sammen med mine brødre). Svigermor får morgenkåpe og kalender. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Faren min får pen genser i ull og et årsabonnement på DN lørdag. Mamma får BS-skjerf, div. såper og kremer og et smykke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma og stefaren min får årsabonnement på kryssordblad. Svigerfar får en bok om redningsaksjoner til sjøs og svigermor får et smykke.
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma og stefar får flanellsengesett og en utrolig fin kokebok som heter "Mat fra Senja".
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?I år får svigers en Rosendahl vannkarafel, hjemmelagd drops, og noen marmelader med kirsebær/portvin og fersken/amaretto. Mamma får cestjern (skrives det sånn), sånn greie til å skrelle det gule av sitroner og sånn med, og en liten kniv. Pappa får noen ulltøfler som er så ekte ull at de stinker sau, og hjemmelaget drops.
|
|
|
|
#16 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigers får hver sin bok, hver sin film og fotokalender med barna. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigermor og sambo får gavekort på trøndelag teater som akkurat dekker to Hair-billetter. Svigerfar og sambo får en fin fotobok kjøpt på Tate i london pluss bilde av poden og to kopper han har malt. Min mor får gavekort på fotpleie og pappa en fuglebok med lyd. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma og pappa får Kamik vintersko. Jeg er fryktelig spent på hvordan det blir mottatt for mamma er alltid kritisk som fy.
|
|
|
#19 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma og mann : nespresso kaffemaskin, og filmen om cornelius wreesvik. |
|
|
|
![]() |
|
|