|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rosa og turkis Kari Traa ullsokker til knærne, sort truse, sort bh med ullinnlegg, Høylivsdongeri, grå mammagenser og brun ulljakke. Toppen på kransekaka er ullbuffen i grått og sort rundt bustete hår. Jeg kan legge til at jeg nettopp er kommet hjem fra morgenes trilletur, ikke catwalken. Knis. |
![]() |
![]() |
#62 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Omtrent det samme som hver dag |
![]() |
![]() |
#63 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit singlet, lysbeige Cream-jakke, lyst skjerf med stjerner og sort bukse fra Zara. Sorte ballerinasko inne - sorte støvletter ute
#64 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse, blå strikket tunika fra Indiska, sokker og blå Keds. Kjedelig i dag
#65 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg helt mørkeblå og trang dongeribukse, stripete trøye fra Boden i gressgrønn/mørkeblå, kort genser i lys grågrønn Alpakkaull som jeg har strikket selv. Stripene stikker ut litt her og der. |
![]() |
![]() |
#67 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Joggebukse, sokker, og hjemmestrikket genser, har vært på hundetrening;-) |
![]() |
![]() |
#68 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg en flagrende e-bay-gevant fra Asos, som er kjempefin (synes jeg da), men som jeg skulle hatt en c-cup for å passe enda bedre. Men men. Sist redigert av Dronningen : 10-11-11 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
#70 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grå daffe-jogge-bukse, sort ullgenser og raggsokker. Er hjemme og småsyk
#73 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mørke blå jeans, hvit t-shirt og mørk blå ullcardigan med gullknapper, jeg hadde ordnet håret og sminket meg selv om jeg er i permisjon.
#74 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå kjole med syrinlilla mønster, blå strømpebukse med prikker og svarte, lange snørestøvletter.
#75 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lysgrå strømpebukse, mørkere grå overknees, lang ullgenser med stooor hals- i forskjellige gråfarger. Ja, og mine vakre, skinnende, sorte snørestøvletter da - fra Ilse Jacobsen.
#76 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Cargobukse og microfleecegenser fra Stormberg. :syk men moter seg opp til jobb senere i dag:
#77 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Det var dagen å spørre. |
![]() |
![]() |
#79 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart strømpebukse, svart, kort skjørt og svart topp |
![]() |
![]() |
#80 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart, trang bukse, krøllete (
|
|