|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har med vilje oversett den andre tråden, mer eller mindre ubevisst. Her hører jeg hjemme. Det blir jul, noe gjør jeg sjøl noe kjøper vi. Resten får være som det blir.
|
|
|
#2 |
|
...we have cookies
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?
Gosh! Kan du dele oppsettet med oss andre, sånn at vi (jeg) slipper å finne opp kruttet? Dele med oss - da mener jeg: Program er det du bruker? Lager du noen flettefiler siden alt er elektronisk? Hvordan setter du opp infoen? Osv osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg er med her. |
|
|
|
#4 |
|
Weeeee
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Nå er det like før jeg blir sprø her, leser bare juleskinke over alt, da blir det liksom litt rar lesning.
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 08-11-11 kl 15:02. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Dette er tråden for meg! *julesinke* Jeg elsker å gjøre i stand til jul, men jeg er alltid ute i siste liten med gaver og slikt. Det eneste jeg nesten har i boks, er at jeg skal kjøpe Redd barnas julekalender i ettermiddag.
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Hey, jeg kjøpte to julegaver i går.
|
|
|
#7 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Når jeg leser juletråder på FP lurer jeg på om det er de samme personene som også titt og ofte påstår de fullt og helt er likestilte i hjemmet hva angår alt av planlegging og andre hjemmesysler. Men hva med julen da?
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 08-11-11 kl 15:16. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Siden jeg leste denne tråden i dag, så har jeg jammen meg laget og bestilt julekort! Er det en skjult baktanke med å starte opp denne tråden?
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?De som har fikset julekalendere og julekort bør hute seg over i den andre tråden. Dere er ikke ekte julesinker og skaper bare stress.
|
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg synes også Lisa har et poeng, og jeg forlanger å få bli i denne tråden selv om jeg har kjøpt julekalender.
|
|
|
#11 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Hey, mannen min har da mange ansvarsfulle oppgaver i forhold til julen; Han skal kjøpe julegaver til meg.
|
|
|
#14 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Her er et godt tips: det er alltid masse salg i butikkene i desember. Det er derfor ingen grunn til å handle inn alt så tidlig til full pris.
|
|
|
#15 |
|
Rockesøster
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Bra tiltak, jeg hører absolutt til her. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?No må vi roe ned her. Det er idag 8. noko som tilseier at det er 46 dagar til jul. LENGE!!
|
![]() |
|
|