Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du North Face Arctic Parka?
Ja, opptil flere. 2 0,77%
Ja, én, og jeg er fornøyd. 29 11,15%
Ja, én, men jeg er misfornøyd. 1 0,38%
Nei, men snart! Den er i bestilling/jeg leter i butikkene. 14 5,38%
Nei, men jeg planlegger å kjøpe en snart. 7 2,69%
Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det. 137 52,69%
Nei, men jeg har en annen North Face-dunjakke. 14 5,38%
North hvafforno? 50 19,23%
Michelinmannen 16 6,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 20:26   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nope. Men så har jeg heller ingen av FP-fadene, verken Odd Molly eller Boden. Jeg har forresten et Mette Møller-skjort og en omslagskjole.

Men det er en pen parkas.

Jeg skjønner hvor du vil, men jeg synes ikke dette helt kan sammenlignes med FP-moten. Dette er rett og slett et godt eksempel på et godt produkt, intens vareprat og svært god prisstrategi.

Innenfor segmentet sitt var dette et eksepsjonelt godt kjøp i fjor - den er nesten like varm som en CG-jakke, og de fleste føler den sitter mer flatterende enn tilsvarende dunkåper.

For meg er dette mer likt Kindle, som også er heftig misjonert her inne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:05   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser i grunn ikke noe voldsom forskjell på hvordan OM, Boden, NF og Kindle har spredd seg her inne. Bortsett fra at jeg ikke vet noe om kvalitet (eller pris) på OM og Boden. Jeg vil jo tro at alle som har kjøpt de tingene mener det er gode, flatterende kjøp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:10   #63
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg ville ikke hatt en slik om den så ble kastet etter meg.

Fordi? Fikk jeg en dunjakke gratis, hadde jeg nok tatt i mot. SÅ stygg er den da ikke.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:15   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener at når noen merker i seg selv blir poppis i en krets (som Westkantuniformer og FP-fads), så er det en typisk motestrømning. Det er altså en merverdi i at det heter Hunter eller Odd Molly og ser akkurat sånn ut.

Jeg kjøpte f.eks. ikke denne kåpen fordi den er spesielt fin - jeg mener, det er en parkas, hvor bra kan det bli? Men den har noen spesielle kvaliteter; den har vært uvanlig prisgunstig ifht. segmentet, den er mer flatterende enn michelin-kåper (noe veldig mange er ute etter, åpenbart - hvorfor i all verden lages det så mange boblevarianter? ), den er heltrukket helt til hetten osv.

Kindle har også helt spesielle kvaliteter som den best fungerende e-boken, direkte knyttet til amazon osv, og jeg tror statusbiten rundt det er en veldig mye lavere enn f.eks. iPad, som bare er en kul dings.

Jeg har for øvrig ingen Odd Molly- eller Boden-klær. Jeg har ikke en gang Mette Møller. Vanligvis virker det veldig mot min kjøpelyst når mange har det. Men ei altså i dette tilfellet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:33   #65
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det fine med parkasen er at den er tidløs, kan vare lenge og er et genialt ytterplagg i vinterhalvåret. Og så koster den vel omtrent like mye som en tunika fra Odd Molly?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:33   #66
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke, men kunne godt tenkt meg en. Men jeg ønsker meg den ikke høyt nok til å bruke penger på den, ikke ennå. Først må jeg ha skikkelig varme vintersko, etter det må jeg ha skikkelig lekre høye vinterstøvletter, så vil jeg ha en ny, dyr veske. Og etter det er jeg blakk. Neste år, kanskje?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 22:46   #67
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke denne, og har ingen planer om å skaffe meg en heller. Jeg bor i min Nordkapp dunkåpe når det er moderat vinter og Parajumpers dunkåpe når det er veldig vinter.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 22:52   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg ville ikke hatt en slik om den så ble kastet etter meg.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fordi? Fikk jeg en dunjakke gratis, hadde jeg nok tatt i mot. SÅ stygg er den da ikke.

Om ikke annet er den da beviselig lett å selge videre for et par tusenlapper, og det sier en da ikke nei til?

Gammel 31-10-11, 22:55   #69
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, kjøpte den i fjor. Og jeg var så desperat (og kald) at jeg ikke fikk med meg salget på XXL en gang.

Det er den beste vinterjakken jeg noen gang har hatt, og jeg gleder meg vilt til å ta den i bruk igjen. Nå skal jeg aldri mer fryse!

Gammel 31-10-11, 23:07   #70
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har Canada Goose- utgaven, CG Trillium Parka. Jeg synes selvsagt at min parka er mye, mye finere. Skulle vel bare mangle

Men noen trendsetter kan jeg ikke påberope meg å være av den grunn. I den store vide verden er ikke det å traske rundt i CG særlig trendsettende eller en fashion statement

Jeg kjøpte den fordi den var fin, varm, passe feminin, passe sporty også vant den foran mange andre typer fordi jeg elsker fargen på min og fordi den har pelskant på hetta.

Sist redigert av Vianne Rocher : 01-11-11 kl 00:05.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 23:15   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Nei, jeg har Canada Goose- utgaven, CG Trillium Parka. Jeg synes selvsagt si at min parka er mye, mye finere. Skulle vel bare mangle

Men noen trendsetter kan jeg ikke påberope meg å være av den grunn. I den store vide verden er ikke det å traske rundt i CG særlig trendsettende eller en fashion statement

Jeg kjøpte den fordi den var fin, varm, passe feminin, passe sporty også vant den foran mange andre typer fordi jeg elsker fargen på min og fordi den har pelskant på hetta.

Du glemte å nevne det vektigste argumentet: prisen!

Gammel 31-10-11, 23:19   #72
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig i at den er finere, men prisen er dessverre også deretter. Jeg er også så politisk ukorrekt at jeg syns ekte pelskant er finere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 23:31   #73
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du glemte å nevne det vektigste argumentet: prisen!

Ja, prisen var selvsagt veldig viktig når jeg kjøpte den. Det var på tilbud. Ta en, betal for to (eller tre, eller fire?).

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg med en "den er proposjonalt finere med mellomlegget mellom CG og NF-parka", men det er kanskje bare jeg som synes akkurat det
Og ja, det er penere med skikkelig pelskant og fuskepels blir aldri det samme, synes jeg.

Gammel 31-10-11, 23:50   #74
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det var tilbudet de hadde i fjor, på xxl koster den nå 1999.

Kjøper den hvis den kommer inn på Freetex om noen år. *fattig*

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 01:33   #75
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

North hvafforno...

Helt ok sak, men jeg er ikke så glad i kåper. Kjøpte ny Kari Traa dunjakke i fjor, og den skal jeg nok holde meg god og varm med i vinter også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:48   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg mener at når noen merker i seg selv blir poppis i en krets (som Westkantuniformer og FP-fads), så er det en typisk motestrømning. Det er altså en merverdi i at det heter Hunter eller Odd Molly og ser akkurat sånn ut.

Jeg kjøpte f.eks. ikke denne kåpen fordi den er spesielt fin - jeg mener, det er en parkas, hvor bra kan det bli? Men den har noen spesielle kvaliteter; den har vært uvanlig prisgunstig ifht. segmentet, den er mer flatterende enn michelin-kåper (noe veldig mange er ute etter, åpenbart - hvorfor i all verden lages det så mange boblevarianter? ), den er heltrukket helt til hetten osv.

Kindle har også helt spesielle kvaliteter som den best fungerende e-boken, direkte knyttet til amazon osv, og jeg tror statusbiten rundt det er en veldig mye lavere enn f.eks. iPad, som bare er en kul dings.

Jeg har for øvrig ingen Odd Molly- eller Boden-klær. Jeg har ikke en gang Mette Møller. Vanligvis virker det veldig mot min kjøpelyst når mange har det. Men ei altså i dette tilfellet.

Men du har Tulip & Tatamo!

Jeg er enig i at denne parkasaen og Kindlen er mer praktiske fads, og ikke like styrt av status. Allikevel mener jeg at begge deler er sammenliknbart med de andre fad-ene som har vært her inne, spesielt med tanke på hvordan den har blitt lansert, akseptert og ønsket. Jeg mener også at det er definitivt mer status med Kindle enn andre lesebrett. Den kommuniserer f.eks. at man er internasjonal i mye høyere grad enn andre lesebrett. Jeg tror heller ikke NF-parkasen hadde blitt like poppis med samme atributter, bortsett fra merkenavnet. NF er tross alt et litt mer anerkjent friluftsmerke enn f.eks. Cubus.

Jeg får også en slags trassig trang til å velge noe anderledes når noe blir hypet, og jeg prøvde faktisk denne i fjor. På meg så den helt noldus ut, jeg er rett og slett ikke så damete, og gikk for noe som så bedre ut sammen med converse. Til damedagene har jeg vintage pels.

Og angående Michelin; jeg venter bare på relansering av boblekåpene fra min barndom, de lyseblå som virkelig var boblete! Canada Goose har faktisk en svart variant av den, man ser rett og slett ut som man går pakket inni en dyne.

Gammel 01-11-11, 09:59   #77
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damete er noe jeg ikke oppfatter denne parkasen som. Men den blir nok mer som en kåpe hvis man ikke er så høy.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:03   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Damete er noe jeg ikke oppfatter denne parkasen som. Men den blir nok mer som en kåpe hvis man ikke er så høy.

På meg ble den faktisk ganske kjerringete. Jeg er 165 med hofter, og da satt den virkelig ikke pent. Som jeg allerede har skrevet, så syns jeg det er en fin parkas, men ikke på meg. I tillegg var det mange andre dunparkaser på tilbud samtidig, så jeg fikk en knallrød Norrøna til omtrent samme pris, men med mer dun.

Gammel 01-11-11, 10:04   #79
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk for North hvaforno, selv om jeg faktisk ble forklart for et par dager siden hva vi snakker om her.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:37   #80
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at snittet på den er fint, men jeg får også litt sånn angst når "alle" har den. OddMolly ble veldig fort for mye for meg når den dukket opp i hver butikk i hele Oslo, selv om jeg likte snittet og fargene godt i begynnelsen.

:early adapter wannabe:

Jeg holder meg til dunkåpen min; lett og grei og med belte i livet så synes jeg den blir ganske nett faktisk. Og good value, nå bruker jeg den på tredje året og den funker like bra fordi den er så klassisk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.