Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 19:47   #61
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Hvis jeg først finner en kjole jeg liker, så kan jeg garantere at jeg kommer til å bruke den ved enhver passende kjoleanledning til den er utslitt. Hvis noen kommenterer at den er fin, kan de jo bare glede seg over at de får sjansen til å se den om igjen.

Og så blir jeg litt trist på vegne av alle de som bryr seg så mye om hva andre måtte synes og mene at de ikke tør å gjøre det de har lyst til selv.

Gammel 22-10-11, 19:49   #62
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg går glatt i samme kjole eller antrekk 15 ganger med de samme folka. :enkel:

Jeg har en smokingkjole og en gallakjole, og de får kjørt seg regelmessig med de samme folka. Og de syns visst det er like hyggelig hver gang jeg kommer

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 19:59   #63
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt syk paa aa huske hva jeg har hatt paa meg sammen med hvilke folk, og gjör det jeg kan for aa variere. Har gjerne samme kjolen paa meg tre helger paa rad, men da med ulike folk. Kjöper gjerne en ny festkjole (type cocktailpartykjole) hver höst og har i tillegg et par tre gaa ut aa spise-aktige kjoler hver sesong. De bruker jeg masse, men ikke med de samme folkene, som sagt. Jeg er rimelig sikker paa at de fleste andre ikke hadde tenkt over at jeg hadde samme kjolen to ganger, saa det er mer for meg selv at jeg har denne greien med aa variere.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:05   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Og så blir jeg litt trist på vegne av alle de som bryr seg så mye om hva andre måtte synes og mene at de ikke tør å gjøre det de har lyst til selv.

Men i alle dager, jeg gjør jo det? Jeg har da ikke råd til å kjøpe en ny kjole til hver anledning, og om jeg hadde det, ville jeg fremdeles ikke gjøre det. Jeg har begynt å kjøpe dyrere klær enn jeg gjorde før, og da vil jeg gjerne bruke dem så mye jeg kan. Det jeg sier er at jeg synes det er RART at kollegaer og venner snakker så mye om at de aldri i verden kunne tenke seg det, og jeg kjenner også noen som stresser innmari foran hver eneste jobbfest og julebord fordi de må kjøpe seg klær når de har hele skapet fullt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:06   #65
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har faktisk ikke sett en i denne tråden som signaliserer at det er galt å bruke samme kjole to år på rad.

Nei, jeg snakker om Det Virkelige Liv, ikke dere her inne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:14   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det gjør jeg glatt. Flere år på rad også. Men helst ikke i to anledninger på rappen da.

Jeg har dog feiret julaften i en kjole, og brukt den igjen i romjula, mine aller nærmeste første gangen og litt flere slektninger andre gangen. en gang ble det julaften og nyttårsaften med akkurat de samme folka, i samme kjole, men jeg INNLEDET med en annen kjole nyttårsaften da, det bare gikk galt under et bleieskift på Knerten... og jeg hadde ikke med meg så mange kjoler akkurat.

Gammel 22-10-11, 21:36   #67
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg først finner en kjole jeg liker, så kan jeg garantere at jeg kommer til å bruke den ved enhver passende kjoleanledning til den er utslitt. Hvis noen kommenterer at den er fin, kan de jo bare glede seg over at de får sjansen til å se den om igjen.

Jøss.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:39   #68
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Haha, jeg har brukt samme kjole i bryllup i 10 år eller noe. Bryr meg fint lite.

Gammel 22-10-11, 21:42   #69
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Bruker samme kjolen til den er utslitt jeg...

Gammel 22-10-11, 21:44   #70
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg husker faktisk hva du hadde på deg på julebordet i fjor.

Noe sier meg jeg husker hva du hadde på deg også.

Gammel 22-10-11, 21:54   #71
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tenkt litt på dette. Jeg kjøpte en fin kjole for noen år siden, som jeg var veldig fornøyd med. Brukte den i 2 bryllup og 2 julebord det året. Det spilte for så vidt ingen rolle, bortsett fra at ALLE bildene jeg ble tagget i på facebook i løpet av den perioden var jeg antrukket i det samme, men med forskjellig hårsveis. Da må jeg innrømme at jeg tenkte: "her er det på tide med en ny kjole, mor!"

Gammel 22-10-11, 21:55   #72
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke det er så ille fatt altså. Jeg tror det er ganske mange som finner en glede i å vise seg frem i noe som folket ikke har sett før. På en måte. Litt usikker på hvordan jeg skal formulere det, men for min del så er det ikke negative reaksjoner som er pådriveren, men heller at det er gøy å føle at man skinner litt. Og mange føler nok at man skinner mest når man har på noe som ikke er vist frem før.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:06   #73
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte samme kjolen i mange år.
En praktfull rød silkekjole, helt enkel.
Men en rød vattert silkejakke til(hørte ikke til, men passet perfekt).

Men jeg hadde alltid nytt antrekk til Nyttårsfesten!

Gammel 22-10-11, 22:09   #74
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg går glatt i samme kjolen år etter år og det har aldri falt meg inn at noen ville legge merke til det eller brydd seg om det. Selvfølgelig er det morsomt med noe nytt, men jeg har ikke så god råd at jeg kan ha en ny kjole for en hver anledning.

Gammel 22-10-11, 22:25   #75
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg hadde turt å gå med samme kjole, det er vel mer at jeg ikke har lyst til det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:45   #76
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

En klassisk 'lille sorte' eller noe liknende hadde jeg overhodet ikke hatt skrupler med å bære omatt og omattatt, men hadde sikkert endret noe på tilbehøret fra år til år.

Gammel 22-10-11, 23:57   #77
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg kan fint gjøre det. Ikke husker jeg hva jeg hadde på meg i fjor og ikke legger jeg merke til sånt hos andre. Og det er veldig begrenset hvor mye penger jeg bruker på pentøy.

Jeg er helt blind for slikt selv, så jeg satser på at de færreste husker nøyaktig hva jeg hadde sist. Og om de gjør det så er det deres problem og ikke mitt om de ikke liker det de ser.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg kan gå i samme kjole opptil flere ganger på rad, jeg. Hallo, jeg er ikke gjort av penger. Penkjoler koster, og ikke har jeg skapplass til mange kjoler til enhver anledning heller...dessverre. Nei, folk får tåle å se meg i samme kjole som sist.

Og ærlig talt, jeg er ikke i stand til å huske hva Kari hadde på seg, hverken til sommerfest eller julebord, og ikke bryr det meg heller. Om noen har stålkontroll på hva jeg har på av kjole, og blir brydd av at jeg kommer i samme kjole ved julebordet neste gang, så er det den personen som har et problem, og ikke jeg.

Ja, slik var det jeg skulle skrive det ja!

Gammel 23-10-11, 00:14   #78
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Inagh sa det ja

Gammel 23-10-11, 00:38   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er i overkant dekadent å alltid skulle gå i ny kjole. Om man varierer blant det man allerede har er jo en annen sak. Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg i fjor engang, enda så opptatt jeg er av klær.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 00:48   #80
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Har såpass få penkjoler og omgås stort sett de samme folkene, så det er ikke til å unngå. Men når det er flere tilstelninger med de samme folkene sånn på rappen, prøver jeg å unngå å bruke samme antrekket. Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg kjøpt meg flere penkjoler, men sånn det er nå så er det hverdagsantrekk som er prioritert (og jeg kjøper ikke mye av det heller).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.