Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Smilefjes, Nextlife og andre Thåström-fans:

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-15, 16:41   #61
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smilefjes, Nextlife og andre Thåström-fans:

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Og jeg skal se han intet mindre enn TRE ganger i år! Sentrum Scene imorgen, Nöjesfabriken i Karlstad 27 mars og så Øya i august! Halleluja!!!

Jeg får ikke sett ham en eneste gang. Ikke én.

Gammel 12-03-15, 17:56   #62
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg får ikke sett ham en eneste gang. Ikke én.

Ikke jeg heller. :snufs:

Gammel 13-03-15, 00:00   #63
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Og jeg føler med dere som ikke får sett han.. Akkurat kommet hjem fra konsert nå, det var magisk. Virkelig. Har ikke landet helt enda, kjenner jeg!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 08:03   #64
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Og jeg føler med dere som ikke får sett han.. Akkurat kommet hjem fra konsert nå, det var magisk. Virkelig. Har ikke landet helt enda, kjenner jeg!

Ååhhh, det var fantastisk! Jeg har sett ham mange ganger etter hvert, og i går var en av de bedre. En av de jeg var sammen med skal også til Karlstad, det er nesten så jeg slenger meg med.

Og ellers ser jeg frem til Øya!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 08:12   #65
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ååhhh, det var fantastisk! Jeg har sett ham mange ganger etter hvert, og i går var en av de bedre. En av de jeg var sammen med skal også til Karlstad, det er nesten så jeg slenger meg med.

Og ellers ser jeg frem til Øya!

Du burde virkelig slenge deg med til Karlstad! Jeg gleder meg vilt, og denne gangen skal jeg stå helt fremme ved scenen! Øya blir også helt fantastisk, tipper jeg

Gammel 13-03-15, 08:30   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var virkelig magisk. Vi sto og diskuterte sist vi var på en like bra konsert, og klarte ikke å regne. Kanskje helt tilbake til PJ på samme sted?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 08:59   #67
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt enig, Candy. Magisk er ordet!

Gammel 13-03-15, 09:31   #68
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det var virkelig magisk. Vi sto og diskuterte sist vi var på en like bra konsert, og klarte ikke å regne. Kanskje helt tilbake til PJ på samme sted?

Jeg var også på PJ, den var fabelaktig!

Thåström på Opera-taket i 2012 er også en av mine absolutte favoritter.

Gammel 13-03-15, 10:34   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg var euforisk da også. Men jeg synes han kler å være innendørs i mørket, også synes jeg de virkelig fikk fikset lyden her fra sang tre - den var litt variabel på taket. Lydbildet er så grumsete at han trenger en klar vokal, synes jeg.

Men åh. De rolige sangene var helt gåsehud denne gangen. Da han spilte Främling överalt var det jo helt, helt tyst - det tror jeg ikke jeg har opplevd før.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 11:19   #70
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg var euforisk da også. Men jeg synes han kler å være innendørs i mørket, også synes jeg de virkelig fikk fikset lyden her fra sang tre - den var litt variabel på taket. Lydbildet er så grumsete at han trenger en klar vokal, synes jeg.

Men åh. De rolige sangene var helt gåsehud denne gangen. Da han spilte Främling överalt var det jo helt, helt tyst - det tror jeg ikke jeg har opplevd før.

_I know_!!! Stort konsertøyeblikk.

Og så Kort biografi... og Brev till 10:e våningen.

Jeg synes operataket var fantastisk, men på en annen måte enn i går.

Ellers er jeg irritert på meg selv over at jeg ikke var på Rockefeller-konserten etter Skebokvarnsvägen. Den går det gjetord om. (Men på Kärlek är for dom var jeg på plass.)

Gammel 13-03-15, 16:21   #71
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må bare vise et mobilbilde mannen fikk tatt i går, som viser litt av stemningen:

Gammel 13-03-15, 17:07   #72
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg må bare vise et mobilbilde mannen fikk tatt i går, som viser litt av stemningen:

Flott stemningsbilde! Her er det høye topper og dype daler; i går en av de beste konserter jeg har sett, i kveld bowlingbursdag for 14 gærne jenter... (Neida. Det blir sikkert hyggelig, det altså. Men jeg vet hva jeg foretrekker.)

Jeg har ellers støvsuget nettet etter anmeldelser av konserten, uten å finne en eneste én. Litt rart, Thåström er da stor i Norge, og konserten ble utsolgt på få dager.

Gammel 13-03-15, 22:26   #73
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Utrolig flott bilde!

Jeg har også lett etter anmeldelser, men ikke funnet noen. Merkelig

Gammel 11-06-15, 22:17   #74
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Noen flere som skal se Thåström på Øya? Oh lykke altså!

Gammel 11-06-15, 23:48   #75
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Standard

Heldige du!

Gammel 12-06-15, 10:19   #76
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Gammel 12-06-15, 10:25   #77
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal!

Gammel 12-06-15, 10:25   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken dag er han på?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 10:37   #79
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvilken dag er han på?

Lørdag.

Gammel 12-06-15, 10:38   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje jeg tusler innom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.