|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Vi skal nok ikke gjøre så himla mye, men ungene skal få gå knask eller knep for første gang. Også skal vi selvfølgelig gi snop til de som kommer på døra vår. Pynte litt, kanskje.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Oj nå ble jeg inspirert! Den kaka i hovedinnlegget var bare RÅ!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Å, de hjernemuffinsene var kjempefine!
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Det var veldig kult å se Hiawata gå runden første året, han nesten lettet fra bakken i spenning. Jeg syns det var greit å spørre, både slik at noen kunne reservere seg om de ikke ønsket å være med, og for å sørge for at de som syns det var kult hadde litt godis.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Hvordan lages hjernemuffins? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg må nesten vise denne i år også. I år skal jeg prøve.
Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg har også sjekket med kjente i nærheten om det er greit at jentene kommer. Sørger for at vi stort sett går til andre med barn i samme alder som vi kan regne med at er med på spøken. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Tallulah har linket til en oppskrift, ellers er det jo bare å bruyke en hvilken som helst muffinsoppskrift og pynte med f.eks. ostekrem som sprøytes som på bildet. Jeg tenker jeg lager dem med gulrotkakedeig og ostekrem fra R.O.O.M-oppskriften. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Jepp. Her her direktelinken til hjernemuffinsene. De er laget av sjokolademuffins med meregue-buttercream.
|
|
|
#14 |
|
Salt in the rainbow
|
Bare bruk vanlig smørkrem. Wilton sin oppskrift på "Class room buttercream", tror jeg den heter, er god å sprøyte med.
|
|
|
#16 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Åh, her var det mye bra!
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Åh, den turen langs Alnaelva fikk jeg veldig lyst til å ta eldstejenta med på. Det begynner å bli en stund siden sist jeg vandret elvelangs, er det veldig vrient terreng, eller kan man evt ha med barnevogn med sovende lillebror oppi?
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Det er tidvis ganske bratt, men det skal gå an med barnevogn. Men det kan være skummelt for de små, ja. Hassel var med i fjor, og begynte å gråte, stakkar. Men så var det da også et veldig skummelt troll under brua.
|
|
|
#20 |
|
|
Jeg fikk også veldig lyst på den turen - vi er nyinnflyttede, kjenner ingen i gangdistanse å "plage" med trick or treating, og i fjor var det egentlig ingen, eller bare noen veldig få, ute i gatene... |
|
|
|
![]() |
|
|