|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen? | |||
| Romtemperert |
|
56 | 37,58% |
| Varmere enn romtemperert, smelteklar eller halvsmeltet |
|
16 | 10,74% |
| Fryserkald |
|
4 | 2,68% |
| Kjøleskapskald |
|
73 | 48,99% |
| Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Det kommer helt an på sjokoladen og tilbehøret ...
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Hvis man mot formodning ikke har mulighet til å smelte sjokoladen helt, bare litt, er det himmelsk å spise stratos med kniv og gaffel.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Og hvis du skulle være så glemsk at du putter melkesjokoladen i kjøleskapet, så fortvil ikke. Da må du bare huske å kjøpe ostepop i tillegg. Så legger du en kald sjokoladerute i munnen, litt på siden, også spiser du ostepop mens sjokoladen smelter sakte i munnen.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?
Jeg tror faktisk at jeg må støtte den tesen. Man kjenner jo nesten ikke smaken på kald sjokolade, og kan like gjerne spise en kvist. Romptemperert, alltid! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?
Eller paprika, faktisk. Jeg gikk på et kostholdskurs en gang og den matreligiøse damen sa med hyper innlevelse at om man hadde lyst på sjokolade var det bare å spise litt paprika! Da forsvant sjokoladesuget!
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?"Jeg spiser ikke sjokolade som ditt eller datt"?
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Jeg liker den best kjøleskapskald. Og jeg liker sjokkis ja.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Fra nå av kjører jeg konsekvent kjøleskapskald sjokolade. Så slipper jeg å lure på hvordan den er temperert.
|
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Det er effektivt å varme den på kropp også. :infanterist:
|
|
|
#14 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Sjokolade smaker veldig lite når den er kald. Kvikklunsjen smaker alltid best foran peisen og ikke ute på skitur. Litt-varmere-enn-romtempratur-melkesjokolade er det beste. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Jeg liker sjokolade uansett. Varm eller kald, fast eller flytende. Så lenge den ikke inneholder gelé er jeg nøgd.
|
|
|
#16 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Kjøleskapskald. Romtemperert går greit altså, men om den er varmere enn det, så blir jeg veldig, veldig kvalm.
|
|
|
#18 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Kan det være så nøye hva slags temperatur den har? Sjokolade er sjokolade. :enkel:
|
|
|
|
#19 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Jeg er veldig enig med Toffskij og Candy Darling ser jeg. God, romtemperert sjokolade, og gode romtempererte oster. Dårlig brennevin i fryseren, og godt brennevin oppå fryseren.
|
|
|
#20 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken temperatur liker du best på sjokoladen?Får ikke stemt.
|
![]() |
|
|