|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
maler
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaEr denne så stor? Det kommer an på hvor du trenger den stor. Den er tilgivende over hoftepartiet, men ikke like stor over puppene. Jeg har L i denne og har god plass, jeg bruker M-L i bergans. Jeg synes den er ganske lik bergans i str.
![]() |
#63 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg følger med her jeg også. Usikker på størrelsen - hvis jeg kjøper den for stor blir den vel for "luftig" slik at kald luft siger inn her og der.
![]() |
#64 |
Fortynnet
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg bruker også 40 og er 173 høy, er ca. 99 rundt bryst og hofter (kan sikkert tippe over 100 iblant), og M passer perfekt. Jeg bestilte først L men fikk heldigvis byttet. Ikke fordi jeg tror det ville blitt problemer med kald luft noe sted, SÅ gedigen var den ikke og SÅ tight må den ikke være. Men L så rett og slett for stor ut, og det ble litt mer bomsete enn jeg ville ha den. Livvidden er forresten også en faktor. Hvis man er 100 rundt livet også vil den være for liten. Sist redigert av Filifjonka : 26-09-11 kl 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaTakk! Da vil M passe meg bra, godt å høre. Jeg svinger godt inn i livet, er 78-79 rundt livet. Alltid litt vanskelig å avgjøre om jeg skal ha L eller M.
![]() |
#66 |
Fortynnet
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaDet er heller ikke nødvendig å beregne plass til masse under, det blir rett og slett for varmt uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
maler
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaKaprifol, jeg er litt større enn deg, og for meg passer L bra, men jeg har god plass. Jeg tror du skal ha M.
![]() |
#68 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg er 42-44 og L passer perfekt til meg!
![]() |
#69 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaBomsete klær er ikke min venn, de får meg til å se tjukk og rar ut. Tipper jeg klarer meg med den bomsefaktoren som selve kåpa gir...
![]() |
#70 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg er en klassisk 38, men trekker mest over bysten. (:knirk:
![]() |
#72 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg bruker 36 (men har lange armer) og S passer meg fint.
![]() |
#73 |
maler
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaDen kåpen er ikke bomsete. Det er det som er så fint med den i tillegg til at den er så varm at man aldri trenger noe ekstra under.
![]() |
#75 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg er enig i det som skrives over at den ikke er romslig over brystet. Ikke at det er noe problem for min del.
![]() |
#76 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaOg jeg er ganske smal over ryggen, men for tiden allikevel 42 i overkroppen, bh 70GG og generelt problemer med å lukke jakkene foran. Har som sagt L og den passer fint.
![]() |
#77 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaHvordan ser denne kåpa ut egentlig? Og i hvilke farger kommer den i?
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaPå komplettfritid.no står det at vinterklærne fra NF kommer snart!
![]() |
#80 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaGud, for en thriller dette er. Vil Kaprifol klare å få tak i NF DP? Vil hun finne den i M? Vil M passe, eller blir det fullt oppstuss i en salgstråd? Følge med!
![]() |
|
|