|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Inspirert av denne tråpden sitter jeg nå med IKEAs kjøkkenplanlegger og skal serveree mannen er fiks ferdig forslag til nytt og fint kjøkken når han kommer hjem fra utlandsjobbing i ettermiddag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Jeg misliker buen mellom stuene, og ønsker meg enten en dobbel dør eller helt åpent.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Det idiotiske soverommet. Det er så smalt at vi må krype opp i sengen fra fotenden. I tillegg dårlig med skapplass. Neste gang vi skal bytte bolig er hovedkriteriet et soverom med god plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Golvet. Billig mørk laminat. Er så mange som syns det er så fint, men eg kan ikkje utstå det. Kaldt, hardt og ALT syns. Ikkje vårt golv da. Skal bli godt å flytte frå det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Belegget på kjøkkenet.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?
Jeg hadde fint settlet for handy dame også, men EN av oss burde vært mer handy enn vi er, i hvert fall...
Da tenker jeg han blir GLAD, du!
![]() |
#8 |
Einsam
|
Jeg er egentlig typen som gjør-selv, men en vond arm har satt en stopper for det. Klarer ikke lenger fornye litt med malekosten... Så derfor ser jeg heller. Etter en handy mann. For handy damer blir det dårlig med her.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Siporex i veggene |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Hater følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?- Boblebadet i hagen som bare står der og er en eneste dårlig samvittighet fordi jeg aldri finner ut av hvordan det skal tømmes/fylles/vedlikeholdes
![]() |
#12 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Vi har stort nytt og flott hus så jeg skal egentlig ikke klage men noen irritasjonsmoment er der likevel:
![]() |
#13 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn var det her også, så forrige helg gikk jeg lei.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Tja, hate er vel kanskje litt sterkt, men |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Det fæle gamle kjøkkenet uten spiseplass til mer enn halve familien |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Ikke så mye egentlig, for vi er i en oppussingsfase så det innvendig blir nok bra. Men misliker 2/4 av hagen, for å si det sånn. Den er ikke bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Egentlig ingenting, men jeg er skikkelig lei av den rosa strien i stuen som egentlig skulle være det første vi skulle gjøre noe med da vi flyttet hit for 13 år siden.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva hater du i boligen din?Jeg liker ikke at vi har så liten plass. Det løses "enkelt" ved å pusse opp sokkelen. Men så var det å ha tid og penger til det. Badet vår er sinnsykt stygt, men det skal pusses opp når kjelleren er klar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|