Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 04:40   #61
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg liker ikke skjegg og liker ikke å kysse kaktus. Jeg forventer derfor at mannen barberer seg dersom han ønsker å bli kysset.

Akkja. Alt hva man må gå på akkord med. Sett i ettertid er jeg glad det var ikke-skjegg-kravet jeg til slutt måtte gi etter på, ikke høyere-enn-meg-kravet. Og så blir man nå etterhvert merkelig herdet av å kysse på disse kaktusene, da.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 07:26   #62
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet godt hva som tiltrekker og ikke tiltrekker meg, men greier ikke å konkretisere det ned til detaljer ved utseende. Utstråling er uansett den viktigste faktoren for om jeg liker noen eller ikke, så får de heller ha hår både her og der og tattiser eller whatsnot.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 07:58   #63
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Et av de sikreste tegnene på at jeg begynner å bli gammel er at jeg syns det er sexy med grått hår. Sølvskjær, grått stenk osv. Det er nydelig. Jeg trodde lenge at jeg likte best menn med mørkt hår som dekket hele hodet, men det viser seg at jeg blir skikkelig sjarmert av menn med barbert hode (pga litt for lite hår på toppen), snodige hårfester og gråtoner.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 08:32   #64
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Viktigst er en sterk kroppsholdning og en god utstråling. Og renslighet og se at de bryr seg. Så er det detaljer som jeg sikkert kan skrive bok om. Men mye man kan svelge. Kommer an på personen. Lange negler og nesehår er skikkelig turnoff ihvertfall.

Gammel 06-07-11, 08:42   #65
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker tattoveringer, innen rimelighetens grenser. De kan godt være store og dekke hele armer, men da skal de være fine. Mannen har en liten på den ene overarmen, og jeg har satt i gang spareaksjon slik at han kan få tatt en når vi reiser til Florida neste år.

Ellers liker jeg todagersskjegg og sterke armer. Og renslighet selvsagt (samt "normal" stilsans).

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 09:38   #66
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg digger tredagerssjegg (på mannen min). .

Signerer denne, og så legger jeg på litt overarmsmuskler og litt fyldig hår!

Gammel 06-07-11, 10:51   #67
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker ikke menn med gule/stygge tenner, dvask mage og/eller rumpe, dårlig holdning, for mye hår på kroppen, for tynne menn, for lave menn, ustelte eller illeluktende menn, menn med hentesveis eller langt hår, og ikke de med rare sjegg og bartevekster.

Jeg liker menn med god holdning, en naturlig sprettrumpe, bredskuldret og med naturlige muskler her og der, akkurat passe opptatt av utseendet og klesstil. Høye og mørke menn.

Men viktigst av alt er glimt i øyet og ett sjarmerende smil.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:27   #68
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker menn som liker meg, akkurat passe.
Han må være renslig, men jeg tåler svettelukt etter en dag i fjellet.

Humor og glimt i øyet er essensielt. Og for å være brutalt ærlig så foretrekker jeg menn innen for normal kroppsvekt og passe sterk. Musklene trenger ikke å synes for min del.

Dersom jeg bare skal kikke, så tåler jeg både sminke, muskler og tattoveringer.

Gammel kjærlighet ruster ikke.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:11   #69
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hår i fjeset som ikke er kortklippet og en del av et helskjegg er ikke noe for meg. Bare bart er virkelig ikke flott.

Ellers er vel alt som heter ustelthet ikke ønskelig.

Jeg er jo ikke glad i tatoveringer og piercinger heller jeg da, så dem kan mannfolk også gjerne være for uten.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:24   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke at de ser jålete og oppstasete ut, slik mange av gutta avbildet i denne tråden gjør (tink, Enhjørning...).

Ellers kan sikkert hår være fint både kort og langt, men jeg har vel til dags dato aldri falt for noen som har hatt det lengre enn rufselangt. Langt ustelt hår er ikke pent, men ikke direkte turn-off heller.

Jeg er redd fedme er turn-off for meg.

Og jeg har aldri falt for en mann som er lavere enn meg. Noen ganger, hvis jeg snakker oppglødd om en kollega eller ny bekjent hjemme, så kan mannen leke litt sjalu og si "døh, skal jeg være sjalu på han der, eller?", og hvis jeg da kan si at "neimen, hallo! Han er 170 høy!", så er roen straks gjenopprettet. (Og hvis det er en høy, flott fyr så må jeg bruke andre midler for husfred. )

Gammel 06-07-11, 15:47   #71
Wilma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fin å ha liggende til pynt når syklubben ankommer, men så kan han gå hjem.

Ja, det kunne jo vært noe. Så kunne ha reist seg opp fra saueskinnet og servert te til damene

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 15:49   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si det.

Jeg er en sånn som alltid henger meg opp i den ene fine tingen. Alle har alltid en fin ting. Pga tidligere greier sliter jeg litt med slanke menn på min høyde, men hvis øynene overstråler det problemet, kan jeg allikevel like.

Høh. Jaggu er jeg tydeligvis fortsatt såpass forelska at det er kjæresten som står frem som idealet. Altså høyere enn meg, ordentlig mannemann i kroppen, rufsete hår og magiske øyne. Og brede skuldre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:27   #73
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne sikkert skrevet en liste over hva menn MÅ ha, men jeg kjenner meg selv så godt etterhvert at jeg vet at jeg kan falle for omtrent ethvert utseende, dersom det tilhører en mann med godt hode, god humor og med det rette glimtet i øyet. Jeg faller totalt for persolighet, men i liten grad for utseende. Faktisk.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:40   #74
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg er overrasket over at ikke flere nevner høyde som et kriterium, men det er kanskje fordi norske menn generelt er høye.

Jeg kunne ikke vært sammen med noen som var noe særlig under 1.85- det tror jeg nesten er noe av det som er mest turn-off. Korte menn kan være like søte, pene, morsomme og aldeles fantastiske, men for meg er det ikke noe i det hele tatt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:10   #75
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Han her har både tattiser, bling, øreringer og sminke. Kom ikke og fortell meg at han ikke er noe av det nydeligste i verden ...

Jeg har vansker med å finne én eneste ting jeg synes er pent eller tiltrekkende ved ham. Virkelig, han har alt jeg ikke liker.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:21   #76
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Intelligens og humor må være på plass.

Han må ikke ha disserompe.

Gammel 06-07-11, 19:56   #77
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hår på ryggen. :grøss: Utover det så kan jeg sikkert ete det meste, bare det er renslig og sjarmerende.

Gammel 06-07-11, 20:10   #78
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke akkurat fan av tatoveringer,men noe kler det bedre enn andre.Renslighet er selvfølgelig en dyd,om han har skjegg/bart eller ikke er mindre viktig for meg,liker egentlig tredagers om det er veltrimmet. Høyde er et større issue for meg enn utseende,igrunnen. Han bør helst være over 1.85,men det er ikke et must,da. Jeg er egentlig veldig lite opptatt av utseende,om kjemien stemmer og vedkommende har intelligens og humor,er det en bra ting å bygge videre på.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:30   #79
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker menn som er menn! De med glimt i øyet og sjarmerende smil. Rene og velstelte ja, men kan godt være rufsete og raggete som en stil.
Ikke jålefiser med lange negler (lange negler må jo være tidenes turn off)(og nå kommer sikkert forumets hankjønn til å sjekke neglene sine ).
Ooo, det finnes virkelig mange flotte eksemplarer av arten ja.

Og så må jeg innrømme at jeg har et svin på skogen, eller, unntaket som bekrefter regelen. Depp har alltid spilt på en tråd jeg ikke ante jeg hadde.
Han tar det vel igjen med glimtet.

Sist redigert av Vito : 06-07-11 kl 20:40.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:35   #80
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av en eller annen grunn tenker jeg på bærets drøm om Mauser hver gang jeg ser denne tråden. Den der han plutselig sto på døren og kommanderte: ØL. NÅ!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.