|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?
Akkja. Alt hva man må gå på akkord med. Sett i ettertid er jeg glad det var ikke-skjegg-kravet jeg til slutt måtte gi etter på, ikke høyere-enn-meg-kravet. Og så blir man nå etterhvert merkelig herdet av å kysse på disse kaktusene, da.
![]() |
#62 |
Borte
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg vet godt hva som tiltrekker og ikke tiltrekker meg, men greier ikke å konkretisere det ned til detaljer ved utseende. Utstråling er uansett den viktigste faktoren for om jeg liker noen eller ikke, så får de heller ha hår både her og der og tattiser eller whatsnot.
![]() |
#63 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Et av de sikreste tegnene på at jeg begynner å bli gammel er at jeg syns det er sexy med grått hår. Sølvskjær, grått stenk osv. Det er nydelig. Jeg trodde lenge at jeg likte best menn med mørkt hår som dekket hele hodet, men det viser seg at jeg blir skikkelig sjarmert av menn med barbert hode (pga litt for lite hår på toppen), snodige hårfester og gråtoner.
![]() |
#64 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Viktigst er en sterk kroppsholdning og en god utstråling. Og renslighet og se at de bryr seg. Så er det detaljer som jeg sikkert kan skrive bok om. Men mye man kan svelge. Kommer an på personen. Lange negler og nesehår er skikkelig turnoff ihvertfall.
![]() |
#65 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg elsker tattoveringer, innen rimelighetens grenser. De kan godt være store og dekke hele armer, men da skal de være fine.
![]() |
![]() |
#66 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Signerer denne, og så legger jeg på litt overarmsmuskler og litt fyldig hår!
![]() |
#67 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker ikke menn med gule/stygge tenner, dvask mage og/eller rumpe, dårlig holdning, for mye hår på kroppen, for tynne menn, for lave menn, ustelte eller illeluktende menn, menn med hentesveis eller langt hår, og ikke de med rare sjegg og bartevekster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker menn som liker meg, akkurat passe.
![]() |
#69 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Hår i fjeset som ikke er kortklippet og en del av et helskjegg er ikke noe for meg. Bare bart er virkelig ikke flott.
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker ikke at de ser jålete og oppstasete ut, slik mange av gutta avbildet i denne tråden gjør (tink, Enhjørning...).
![]() |
#71 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
Ja, det kunne jo vært noe. Så kunne ha reist seg opp fra saueskinnet og servert te til damene |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Si det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg kunne sikkert skrevet en liste over hva menn MÅ ha, men jeg kjenner meg selv så godt etterhvert at jeg vet at jeg kan falle for omtrent ethvert utseende, dersom det tilhører en mann med godt hode, god humor og med det rette glimtet i øyet. Jeg faller totalt for persolighet, men i liten grad for utseende. Faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg er overrasket over at ikke flere nevner høyde som et kriterium, men det er kanskje fordi norske menn generelt er høye.
![]() |
#75 |
Introvert optimist
|
Jeg har vansker med å finne én eneste ting jeg synes er pent eller tiltrekkende ved ham. Virkelig, han har alt jeg ikke liker.
![]() |
#76 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Intelligens og humor må være på plass.
![]() |
#77 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Hår på ryggen. :grøss: Utover det så kan jeg sikkert ete det meste, bare det er renslig og sjarmerende.
![]() |
#78 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg er ikke akkurat fan av tatoveringer,men noe kler det bedre enn andre.Renslighet er selvfølgelig en dyd,om han har skjegg/bart eller ikke er mindre viktig for meg,liker egentlig tredagers om det er veltrimmet. Høyde er et større issue for meg enn utseende,igrunnen. Han bør helst være over 1.85,men det er ikke et must,da. Jeg er egentlig veldig lite opptatt av utseende,om kjemien stemmer og vedkommende har intelligens og humor,er det en bra ting å bygge videre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker menn som er menn! De med glimt i øyet og sjarmerende smil. Rene og velstelte ja, men kan godt være rufsete og raggete som en stil.
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 06-07-11 kl 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Av en eller annen grunn tenker jeg på bærets drøm om Mauser hver gang jeg ser denne tråden. Den der han plutselig sto på døren og kommanderte: ØL. NÅ!
![]() |
|
|