Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 14:56   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mitt inntrykk er at menn flest foretrekker langt hår.

Gammel 04-07-11, 15:16   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Forresten så må da mannen min holde seg i ship shape slik jeg liker han også. Det går begge veier det der.

Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:23   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var sammen med en dust da jeg var 17. Han gjorde det slutt da jeg klipte meg. Flaks for meg, for 1 mnd etterpå traff jeg min mann.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:20   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann liker best at jeg har kort hår. Han har tydeligvis ingen lant-hår-fetisj.
Pappan min derimot sa alltid at jenter skulle ha langt hår. Vet ikke hlet hvordan det er lenger. Jeg har hatt kort hår i femten år og min mor enda lenger.

Gammel 04-07-11, 16:43   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært gift med gubben i 12 år nå. I den tiden har jeg hatt alt fra lange fletter til nærmest piggsveis, og han har aldri klagd.

Gammel 04-07-11, 18:42   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke tenke meg at min mann bryr seg. Ikke jeg heller. Jeg må innrømme at det var gøy å få langt hår fordi jeg aldri hadde hatt det før, men nå er det bare pes, men jeg gidder ikke klippe meg riktig enda, veldig lettvindt, da. Jeg ser at dette motsier seg selv, alså. Det er pes å ha langt hår fordi det er i veien når jeg gjør noe, tar lang tid å få det tørt og vanskelig å få det fint. Men det er lettvindt på frisyre i hverdagen.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Modig, det er når man sprinter ut i trafikken for å redde et barn somholder på å bli overkjørt av bussen.

For oss som ikke er de fødte heltinner, la oss nå beholde hårklippemotet.

Gammel 04-07-11, 19:12   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har vært gift med gubben i 12 år nå. I den tiden har jeg hatt alt fra lange fletter til nærmest piggsveis, og han har aldri klagd.

Don't bite the hand that feeds you

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:53   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke fletter? Min ex var veldig for fletter. Helst kombinert med korte skjørt og knestrømper.

Selv synes jeg at jeg kler langt løst hår best, evt en høy hale. Det er også med langt hår jeg høster mest komplimenter. Mest fra damer, riktignok ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 19:20   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ikke fletter? Min ex var veldig for fletter. Helst kombinert med korte skjørt og knestrømper.

Flette, som bak i nakken. Fletter kan duge på enkelte.

Gammel 04-07-11, 19:43   #10
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Mannen min liker langt hår best, og jeg liker skjeggfletta hans. Hvis jeg snakker om å klippe meg kort, eller han snakker om å ta skjegget blir vi raskt enige om at begge beholder "hårpryden".

Hvis jeg absolutt ville ha klipt meg kort hadde jeg selvsagt gjort det, men enn så lenge synes jeg det er greit nok med langt. Hovedårsaken til at jeg ikke klipper meg kort er faktisk at det blir frisørbesøk for ofte.

Gammel 04-07-11, 18:20   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min synes jeg er finest med kort hår. Jeg har forsøkt det noen ganger, men ender hele tiden opp igjen med å la det vokse ut, for jeg liker meg best med langt hår.

Gammel 04-07-11, 18:31   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Mannen min liker meg.
Håret mitt endres hele tiden, så så lenge han får en dag eller to på å venne seg til det så liker han det uansett hvordan det ser ut.
Jeg hadde aldri orket å la utseende mitt dikteres av noen andre enn meg selv, jeg trives best med kort hår og masse forandringer i farge. Langt hår er bare stress og varmt og så er det skitekkelt når det ligger lange hår over alt.

Gammel 21-07-11, 14:40   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Mannen min liker meg.
Håret mitt endres hele tiden, så så lenge han får en dag eller to på å venne seg til det så liker han det uansett hvordan det ser ut.
Jeg hadde aldri orket å la utseende mitt dikteres av noen andre enn meg selv, jeg trives best med kort hår og masse forandringer i farge. Langt hår er bare stress og varmt og så er det skitekkelt når det ligger lange hår over alt.

Samme her.

Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 19:36   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt inntrykk er at de liker best langt, selv om min kan bli litt oppgitt over lange hår som "reker" overalt + at han ikke liker å få håret mitt i ansiktet når han skal sove.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 20:03   #15
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal klippe meg kort i morgen, har fått protester fra en sønn men gjør det alikevel.

Gleder meg!

Har hatt hår ned til rumpen i 100 år nå, og er møkk lei.

Gammel 04-07-11, 20:04   #16
Hulda

Hulda sin avatar

Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg skal klippe meg kort i morgen, har fått protester fra en sønn men gjør det alikevel.

Gleder meg!

(Klipte det nesten halvveis opp på ryggen for en mnd siden)

Sist redigert av Hulda : 05-07-11 kl 17:50.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:17   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann kaller guttesveis på jenter for skilsmissehår. Som i skilsmissegrunn.

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg leste I rumpen, og måtte lese en gang til ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 17:52   #18
Hulda

Hulda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min mann kaller guttesveis på jenter for skilsmissehår. Som i skilsmissegrunn.
Jeg leste I rumpen, og måtte lese en gang til ja.

Jeg har ikke langt hår verken her eller der, for tenk...

Nå har jeg kooooort hår......!! (og ingen mann som klager)

Gammel 04-07-11, 22:08   #19
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mann liker å ha hestehalen min å holde i når vi hygger oss og jeg liker å bli lugget, så konklusjonen hos oss er at jeg foretrekker langt hår. Det skyldes selvsagt ikke kun sexen da, jeg trives generelt best med langt hår selv om det er supertjukt og krøllete.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 22:12   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takket være denne tråden har jeg nå bestilt frisørtime for første gang på ett år. Det fortsetter i samme stil som vanlig når jeg skal til frisøren. Da skriver jeg "klippe tupper, tynt hår" i boka, jeg, sa hun. Er det rart jeg kvier meg for å bli klipt?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.