|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, det er ganske mange jeg har blitt godt kjent med via div forum de siste årene, og fb er et glimrende sted å holde kontakten videre selv om man dropper eller legger ned forum.
|
|
|
#63 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jeg har egentlig som prinsipp at jeg ikke har FB-venner jeg ikke har sett i RL, men det har kommet med et par forumvenner jeg ikke har truffet likevel. Jeg kjenner uansett dem bedre enn en del av vennnene jeg gikk på folkehøyskole med for 27 år siden.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?
De fleste er faktisk familie jeg har "funnet" på Facebook (fars kusiner, mine tremenninger etc), så jeg håper jeg får truffet dem en gang. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Det er et par fra FP jeg ikke har møtt, men alikevel jeg "kjenner".
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, noen venner av mannen som jeg ikke har møtt IRL enda, og et par politikk-kontakter. Blir nok snart noen forumvenner også, kan jeg forestille meg.
|
|
|
|
#69 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, ganske mange, faktisk.
|
|
|
#70 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Noen få herfra.
|
|
|
|
#71 |
|
Pauset
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, jeg har noen herfra. Blant annet Inagh som jeg har vært så heldig å få møte på forumtreff. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Har noen venner fra div forum som jeg ikke har møtt IRL, men føler jeg kjenner ganske godt. Og noen jeg ikke kjenner fult så godt.
|
|
|
|
#73 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Nei.
|
|
|
#74 |
|
Trøtt
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jeg juger! Jeg har en forumvenninne på FB som jeg faktisk ikke har møtt. Jeg håper jeg får møtt henne i løpet av året.
|
|
|
#75 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jeg har svar ja på venneforespørsler fra noen folk som jeg er /har vært i samme bransje som, hvor vi kjenner til hverandre av omtale og felles kjente uten å ha møttes.
|
|
|
#76 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jepp, forumvenninner.
|
|
|
|
#78 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?
|
|
|
#79 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Nei.
|
|
![]() |
|
|