Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du sjefen som venn på Facebook?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Sjefen som venn på facebook?
Nei 114 56,72%
Ja, full tilgang 75 37,31%
Ja, men begrenset tilgang 9 4,48%
Nei, men vurderer det 3 1,49%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 17:16   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Fnatten - jeg har prikket deg.

Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:52   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er sjefen og har forøvrig alle under meg som har FB-profil som venn.

Gammel 29-06-11, 17:53   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke jentene som jobber hos meg på FB, jeg ønsker rett og slet ikke å ta del i privatlivet deres på den måten. De ser det nok også på samme måten. Jeg har heller ikke min sjef igjen som venn, han har profil, men er selv aldri aktiv.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 18:05   #4
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Ja.
Jeg hadde han som venn på facebook før han ble sjefen min, og jeg har ikke sett noen grunn til å endre på det i ettertid.

Gammel 29-06-11, 18:25   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Nei, det er jeg ikke så veldig intr i heller!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 18:44   #6
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hvordan gir jeg noen begrenset tilgang???

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 19:16   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg adder ikke kolleger, og har sagt det på jobben også. De kan bli FB- venn når en av oss slutter der, evt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 19:19   #8
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Du kan lage gi begrenset tilgang for enkeltpersoner eller grupper. Når du skriver en post, trykk på den lille hengelåsen nederst. Du får da mulighet til å publisere for alle, for venner eller egendefinert. Egendefinert kan være grupper du allerede har laget, eller enkeltpersoner. I samme boks kan du alt. Gjøre det motsatte - " skjul for" enkeltpersoner eller grupper. Jeg bruker denne når jeg spiller spill, har en egen gruppe for venner som spiller, og publiserer spillmeldinger begrenset til dem.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 19:28   #9
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Niks! Over my dead body...

Kollegaer har jeg dog!

Gammel 29-06-11, 19:30   #10
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja det har jeg. Jeg sier verre ting på pauserommet eller direkte til sjefen enn jeg skriver på fb.
Fra august blir min aller beste venninne sjefen min, men hun er ikke på fb.

Gammel 29-06-11, 19:37   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nei

Tror ikke hun vet hva facebook er og hvordan det fungerer.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 19:50   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, full tilgang. Jeg deler ikke noe på FB som jeg ikke kan si høyt, eller vise fram, hvor som helst og når som helst til hvem som helst.

Gammel 29-06-11, 20:02   #13
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kunne ikke falle meg inn... har endel kollegaer som venner da

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 22:04   #14
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp det har jeg, og det har jeg ingen problemer med. Det er vel faktisk hun som fikk meg inn på facebook i sin tid.

Gammel 29-06-11, 22:06   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Nope, jeg har en super sjef, og jeg vet han ikke er en som vil ha sine "undersåtter" på lista si heller. Full enighet der, vil jeg tro.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 22:15   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg har ikke hatt det tidligere, men starter nå i en jobb hvor en "gammel" FB-venn blir sjefen min. Kommer ikke til å gjøre noe med det, det er ingenting jeg poster på FB som ikke sjefen (eller hvem som helst andre) kan lese.

Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 00:10   #17
Left
Passiv

Standard

Jeg har fjernet begge to faktisk, for det blir helt feil for meg å ha dem på vennelista mi.

Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 00:12   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg vil ikke ha noen av dem der, og dessuten er det bestemt fra øvre hold at man ikke har lov.

Gammel 30-06-11, 00:21   #19
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svarte nei, men det er med ein liten modifikasjon: Er ikkje fb-ven med mine sjefar rett over meg i systemet, dvs instituttleiar og fakultetsdirektør - men påtroppande ypperstesjef(les: Universitetsdirektør) er på lista mi frå før.

Gammel 30-06-11, 00:31   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja det har jeg, ser ingen problemer med det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.