Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 09:33   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Bare et spørsmål sånn helt ut av sammenhengen (dette har jeg lurt på i flere år, helt siden jeg kom på NM) : Hva i alle dager er voy???

Lurer også på hva det betyr Kan noen hviske det til meg?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:37   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Det skal ganske mye til for å få 1000 ryktepoeng her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:39   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det skal ganske mye til for å få 1000 ryktepoeng her på FP.

Skilpadda må prikke deg 110 ganger.

Gammel 09-03-07, 13:42   #4
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da intet problem. Her renner det inn.

*hostekule*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:42   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men antall innlegg er enkelt; man bare quoter seg selv

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:45   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kanskje antall ord (utenom quoter) kunne være et bedre mål?

Gammel 09-03-07, 13:47   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Gammel 09-03-07, 13:52   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han gjør det nok bare for å få tilgang til hele forumet.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 09-03-07, 13:40   #9
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Ja. Men prikkepoeng alene er etter mitt syn et dårlig "måleinstrument".

Og det ser det jo ut til at dere andre er enige i også, eller?

Gammel 09-03-07, 13:45   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Ja. Men prikkepoeng alene er etter mitt syn et dårlig "måleinstrument".

Og det ser det jo ut til at dere andre er enige i også, eller?

Hvis det skal være bare én ting som avgjør, mener jeg det bør være ryktepoengene. Men jeg er enig i at det antagelig går an å lage bedre kriterier hvis f.eks. antall meldinger også tas med. (Men hvis man har skrekkelig mange meldinger og forholdsvis få prikker, kan det kanskje virke som om man skriver mye intetsigende, og det bør jo ikke premieres, derfor er tanken om ryktepoeng i forhold til innleggsantall interessant, synes jeg.)

Gammel 09-03-07, 13:42   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del må jeg være anonym for å kunne blottlegge sjelen min. Så jeg tror det er en oppgave for HP: En lukket salong for autoriserte brukere, der Nick'et holdes tilbake når man poster innlegg ... Da slipper man "Pinlige"-problemstillingen også, med useriøse uregistrerte.

(Borsett fra at alle admin'ene vil kunne se hvem som poster ... Så helt anonym blir man ikke uansett )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:46   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Jeg syns at prikkene er et veldig godt instrument, slik poengene er regulert her. Vi har ingen inflasjon, og de har en funksjon. Noe de vil fortsette å ha.

Men klart, folk må tenke på hva de bruker prikkene sine til. Det medfører ansvar å prikke her på FP, ettersom at prikkene regulerer hvem som kommer inn i de mer lukkede rom. Noe å tenke på når en prikker.

Gammel 09-03-07, 13:51   #13
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Men klart, folk må tenke på hva de bruker prikkene sine til. Det medfører ansvar å prikke her på FP, ettersom at prikkene regulerer hvem som kommer inn i de mer lukkede rom. Noe å tenke på når en prikker.

Må bare sitere meg selv igjen og føye til at å ikke rødprikke medfører også et ansvar her på FP.

Gammel 09-03-07, 14:16   #14
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har noe ganske privat som jeg kunne tenkt meg å få synspunkter av andre på. Men nå er medlemssalongen så uoversiktlig og jeg kjenner absolutt ikke alle som har tilgang der. Derfor lar jeg være å poste det innlegget, for jeg stoler ikke helt på at jeg vil være anonym der inne.

At jeg kanskje ikke vil få tilgang til MII med én gang føler jeg overhodet ikke som problematisk. Jeg har full forståelse for at det må være sånn.

Gammel 09-03-07, 16:10   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men menneskets natur er nysgjerrig. Å melde seg inn er enkelt.

Gammel 09-03-07, 16:15   #16
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at Desembermammas forslag er godt. En medlemssalong der man må ha vært ganske aktiv for å komme inn (jeg ville ikke kommet der helt ennå, men det bygger seg jo opp ), men der man også aktivt må be om å bli medlem og der man "mister plassen" om man ikke deltar.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 16:43   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg synes at Desembermammas forslag er godt. En medlemssalong der man må ha vært ganske aktiv for å komme inn (jeg ville ikke kommet der helt ennå, men det bygger seg jo opp ), men der man også aktivt må be om å bli medlem og der man "mister plassen" om man ikke deltar.

Gammel 09-03-07, 16:32   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jo, men menneskets natur er nysgjerrig. Å melde seg inn er enkelt.

Ja, vi snakker om det samme, jeg mente at man MÅ delta. Jeg må visst prøve å formulere meg litt tydeligere. :har en dårlig dag:

Gammel 09-03-07, 16:33   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, det må du ikke. Jeg tilgir deg. :edel:

Gammel 09-03-07, 16:34   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:takknemlig:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.