|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIJeg titter stadig på finn, og kom i dag over et hus hvor jeg så på pris, beliggenhet og størrelse, og spurte meg selv (høyt) "Hva er feil med det husegt da, tro?"
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II
Det gjør jeg også, og jeg kan fint rope på mannen for at vi kan humre litt foran pc-skjermen. Ikke så pent det heller, men vesentlig bedre enn å publisere "til spott og spe-bilder" der man kan risikere at eier eller hans/hennes bekjente kommer innom og ser at hjemmet/eiendelene/smaken regelrett latterliggjøres. |
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg deler funn med mannen ofte. Mest funn i form av drømmer da, men nok rariteter til at han vet hvilket hus "det som ser ut som byggeklosser fra utsiden" er og "det med det badet". Men det er mellom oss.
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIJeg syns hakekorsbildet er HELT innenfor hva som er greit, altså!
|
|
#5 |
|
Originala
|
Enig med du! Når noen forvekter en (horribel) ideologi så til de grader at de pynter huset med det, så må det være helt innafor å dele bildet. Om jeg hadde hengt et kommunistflagg i trappegangen vår, så hadde jeg ønsket å kommunisere noe med det. At det ble tatt opp til debatt ville ikke vært annet enn forventet, egentlig. |
|
|
|
|
#6 |
|
|
Det er jeg enig med deg i. |
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser for meg Polyanna sitt hakekorsbad eller kjøkken. |
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Nei, ikke så mye på bad og kjøkken, men jeg skal ikke si noe om hva hun har på soverommet.
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIJeg krever bilde! |
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIHvis det er uetisk å ha en tråd som dette, hva er da OK å le av på FP? |
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIFnatten, det er da ingen som har moddet denne tråden?
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Bare rasekatter, altså? Fint skarre værra!
|
|
#17 |
|
|
Helt enig
Jeg synes det er stor forskjell å wow-e i fellesskap over hakekors på do og blomstrete 70-tallstapet i forskjellige varianter i ALLE rom, inklusive undersiden av baderomshyllen og tak, og det å sitte å hånflire av folk som bruker røde, tenk RØDE, gardiner. |
|
|
|
|
#18 |
|
Whatever, never mind
|
Hm... Annonsen er endret i dag. Ny bilder lagt ut. |
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIJeg syns tråden skal få leve, og så er vi litt aktive på selvjustisen, til vi finner et noenlunde passe nivå.
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) IIJeg liker heller ikke denne tråden. :står frem: Og når det gjelder hva annet som det er lov å le av/fjase med/henge ut, Hattifnatten, så er det såklart kjempevanskelig å komme med konkrete, målbare, nøytrale, generelle regler. Jeg synes det er mindre problematisk å gjøre offentlig narr av en feilstavet plakat enn av noens private innredning - kanskje andre mener det omvendte, og i så fall synes jeg jo disse andre bør si fra i tråder der feilstavede plakater blir hengt ut. Jeg synes egentlig ikke det går an å si noe mer generelt enn at vi bruker selvjustisen til at den enkelte sier fra når de mener det blir begått overtramp (og at forumledelsen griper inn i de tilfellene der de mener at forumregler har blitt brutt). Det å selv si fra, som privatbruker, i en tråd at "dette synes jeg er litt over kanten" er jo nettopp den selvjustisen som stort sett brukes til å justere det som skjer.
![]() |
|
|