Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: "Med eget navn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 19:44   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: "Med eget navn"

Jeg måtte ta en sjekk nå, gjør det med jevne mellomrom. Skattelister, jobbrelaterte ting, organisasjonsgreier, opprop jeg har skrevet under på - ikke noe skummelt. Dessuten kommer bloggen min og fellesbloggen til meg og mannen opp, men de er bevisst åpne. På bildesøk kommer noen bilder fra Facebook og noen fra bloggen, ingenting skummelt der heller. Greit å sjekke fra tid til annen, selv om jeg ikke har noe å skjule.

Gammel 24-05-11, 19:53   #62
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ingenting skummelt på meg heller.

Gammel 24-05-11, 20:17   #63
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Det kom visst veldig lite spennende greier på meg.

Gammel 24-05-11, 21:34   #64
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skattelister, politiske verv, skoleverv (FAU,KFU,SU) jobbrelaterte ting,noen underskriftskampanjer, ikke noe jeg ikke har kontroll på.

Gammel 24-05-11, 22:49   #65
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stort sett facebookgreier

-Og skattelister, selvfølgelig! Og jeg ble overrasket over hvor mye jeg tjener!!!

Gammel 24-05-11, 22:59   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googlet meg selv (det har jeg visst ikke gjort på lenge). Man får oversikt over hvor jeg jobber, og hva jeg tjener. Og resulatetene i et par mosjonsløp. Sistnevnte er mest pinlig, for jeg er treeeeeeeg til å løpe.

Gammel 24-05-11, 23:46   #67
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får opp stort sett jobbrelaterte greier. Treff på diverse nettsamfunn (Facebook, linkedin med flere), skattelister, gamle blogger og resultatlister fra o-løp på 90-tallet. Lite grums.

Gammel 25-05-11, 09:32   #68
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er eneste med mitt navn, og jeg har stukket nesen mye frem.
De første 5 sidene med treff fra Google, er alle direkte-treff på meg.

Men ingenting "problematisk", det er stort sett bare Linkedin, et og annet fra Facebook, skattelister og avisartikler.

Gammel 25-05-11, 09:42   #69
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en jobb, fr derved lønn og betaler skatt, har telefon, og har fått et barn, ved nærmere ettersyn kan man se at jeg hadde et fra før også.

Ikke noe sjokkerende, med andre ord.

Ingen andre heter det jeg heter, med mitt fulle navn. Før jeg giftet meg var vi to navnesøstre, men begge giftet seg (i samme krike, samme sommer, de medførte en telefon fra krika om at jeg var oppført på to ulike datoer med to uliek menn...) og byttet navn for noen år siden, så nå finnes ingen av oss med det navnet lenger. Men det var ikke mye spennende å finne på det heller.

Gammel 25-05-11, 09:47   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg orket ikke å bla gjennom alle sidene, men det jeg fant, har jeg kontroll på. Jobb og politikk for det meste.

Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:18   #71
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og resulatetene i et par mosjonsløp. Sistnevnte er mest pinlig, for jeg er treeeeeeeg til å løpe.

Du, det er vel mer pinlig for oss som aldri blir nevnt i slike sammenhenger i det hele tatt? Du er beintøff som gjennomfører.

Gammel 25-05-11, 13:48   #72
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kun skattelister, telefon og noe idrettsgreier.
Ingen overraskelser med andre ord.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 14:35   #73
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Websiden min, twitter, facebook, jobben, fau, Linkedin, likning, kontaktinfo.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 14:50   #74
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

12 sider med direktetreff før det blander seg inn mer mystiske treff.
Ingen overraskelser. Nesten bare jobbrelatert.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:24   #75
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Ingenting spennende. Facebook, skattelister og telefonkatalogen + noen underskriftskampanjer.

Gammel 25-05-11, 21:19   #76
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skatt og fb.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:32   #77
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg er ikke en særlig spennede person, fikk opp det som går igjen her, skatt, telefonnr, facebook, serieoppsett fotballen, hvor jeg er ansatt, bryllupsdato.

Får opp facebookbildet og lagbilder fra fotballen.

Gammel 25-05-11, 22:01   #78
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er på facebook, har "bare venner" som innstilling på alt, men likevel kommer både tekst og bilder opp på Google?

Hvis du får noen andre til å google deg, så får de nok ikke opp bildene dine. Vi testet det en gang. Ei venninne av meg mente at alle bilder som man la ut på facebook ville komme om du googlet noen, for det hadde det gjort da hun hadde sjekket en kamerat. Da jeg googlet vedkommende så fikk jeg ikke opp det samme som henne. Sikkert noe med at dataen husker passordet ditt til facebook?

Jeg finner fint lite om meg selv på google. Det kommer opp ca 740000 linker til mitt navn og det er 134 med en eller annen kombinasjon av navnet i telefonkatalogen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.