|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg måtte ta en sjekk nå, gjør det med jevne mellomrom. Skattelister, jobbrelaterte ting, organisasjonsgreier, opprop jeg har skrevet under på - ikke noe skummelt. Dessuten kommer bloggen min og fellesbloggen til meg og mannen opp, men de er bevisst åpne. På bildesøk kommer noen bilder fra Facebook og noen fra bloggen, ingenting skummelt der heller. Greit å sjekke fra tid til annen, selv om jeg ikke har noe å skjule.
![]() |
#62 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Ingenting skummelt på meg heller.
![]() |
#63 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Det kom visst veldig lite spennende greier på meg.
![]() |
#64 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Skattelister, politiske verv, skoleverv (FAU,KFU,SU) jobbrelaterte ting,noen underskriftskampanjer, ikke noe jeg ikke har kontroll på.
![]() |
#65 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Stort sett facebookgreier
![]() |
#66 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg googlet meg selv (det har jeg visst ikke gjort på lenge). Man får oversikt over hvor jeg jobber, og hva jeg tjener. Og resulatetene i et par mosjonsløp. Sistnevnte er mest pinlig, for jeg er treeeeeeeg til å løpe.
![]() |
![]() |
#67 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg får opp stort sett jobbrelaterte greier. Treff på diverse nettsamfunn (Facebook, linkedin med flere), skattelister, gamle blogger og resultatlister fra o-løp på 90-tallet. Lite grums.
![]() |
#68 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg er eneste med mitt navn, og jeg har stukket nesen mye frem.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg har en jobb, fr derved lønn og betaler skatt, har telefon, og har fått et barn, ved nærmere ettersyn kan man se at jeg hadde et fra før også.
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg orket ikke å bla gjennom alle sidene, men det jeg fant, har jeg kontroll på. Jobb og politikk for det meste. |
![]() |
![]() |
#71 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
Du, det er vel mer pinlig for oss som aldri blir nevnt i slike sammenhenger i det hele tatt? Du er beintøff som gjennomfører.
![]() |
#72 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Kun skattelister, telefon og noe idrettsgreier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Websiden min, twitter, facebook, jobben, fau, Linkedin, likning, kontaktinfo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"12 sider med direktetreff før det blander seg inn mer mystiske treff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Skatt og fb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg er ikke en særlig spennede person, fikk opp det som går igjen her, skatt, telefonnr, facebook, serieoppsett fotballen, hvor jeg er ansatt, bryllupsdato.
![]() |
#78 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
Hvis du får noen andre til å google deg, så får de nok ikke opp bildene dine. Vi testet det en gang. Ei venninne av meg mente at alle bilder som man la ut på facebook ville komme om du googlet noen, for det hadde det gjort da hun hadde sjekket en kamerat. Da jeg googlet vedkommende så fikk jeg ikke opp det samme som henne. Sikkert noe med at dataen husker passordet ditt til facebook?
![]() |
|
|