|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Utrolig godt å høre |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Så godt å høre!
![]() |
#63 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Så flott at dagen bragte med seg gode nyheter!
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Så utrolig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Jeg kjenner at jeg blir skikkelig provosert av at man skulle måtte true med aviser og advokat for å få det man har krav på altså. Det er så patetisk at jeg kan ikke få sagt det. |
![]() |
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Pass på å få de du har lånt penger privat av til å bekrefte lånene riktig sånn at de ikke plutselig sier at de pengene får du ikke dekket likevel eller noe sånt. (Jeg blir helt paranoid på dine vegne her jeg altså.) |
![]() |
![]() |
#70 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Overgangsstønaden slal komme på fredag... Får du da? Hvis ikke så kom og spis hos i helgen??? Vi bor jo i samme by
![]() |
#71 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Jeg får lønning i morgen. Så om det ikke kommer på noen dager kan du alltids få låne litt av meg. Men vil tro det går litt fort nå siden de har lovet det. Men man vet jo aldri med Nav. Men veldig godt at det endelig har ordnet seg. Sånn at du kan bruke energien din på helt andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Så flott at det ordner seg!
Som jeg skulle sagt det selv, og at man får en så nedlatende behandling at man blir gående gråtende ut av kontoret til saksbehandler i tillegg.
![]() |
#73 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Er 06-modellen jente eller gutt ? Om det er jente, har jeg litt sommerklær/og noe til, (116 og 122) du kan få mot porto om du ønsker.....så har du litt å begynne med til økonomien har stabilisert seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Burde kanskje oppdatert denne, men har vært litt busy med å prøve å rydde opp i økonomien de siste dagene. Pengene er kommet på konto, men beløpet endte opp på under halvparten av det jeg hadde regnet med. Jeg hadde vært dum og glemt å tenke på at siden familievernkontoret ikke sendte inn meklingsattest til Fylkesmannen, så gikk ikke separasjonen i orden før i mars/april, og dermed har jeg bare krav på penger fra april, ikke fra februar som jeg hadde regnet ut. Akkurat det var en kjempeskuffelse, men i det minste har jeg fast inntekt igjen hver måned, får bare gjøre det beste ut av det. Fikk betalt en stor andel av regningene, i hvert fall de mest prekære, men kredittkortet som jeg makset ut og pengene jeg lånte av eksen får bare tilbakebetales litt etter litt.
![]() |
#75 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Bra at det ordnet seg da, selv om det ikke ble så mye som du hadde tenkt |
![]() |
![]() |
#76 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Godt det ordnet seg sånn høvelig i alle fall.
![]() |
#77 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Enda godt at dette marerittet nå er bak deg.
![]() |
#78 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Så godt det endelig ordnet seg, men det er jo direkte tragisk at de skal kunne kjøre noen i grøfta på denne måten.
![]() |
#79 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Er jeg ond som tenker at jeg ville brukt ekstra lang tid på å betale tilbake eksen...
![]() |
#80 |
Øyboer
![]() Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)Jeg foreslår at xen sitt lån kan slettes siden han var økonomisk ansvarlig for deg frem til seprasjonen var i orden i mars. Synes det var en god ide jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|