Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor går grensen for alkohol og barn?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 10:33   #61
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går grensen for alkohol og barn?

Akkurat det med å være kjørbar er ikke noe poeng for meg heller. Jeg hadde jo barn i flere år før jeg fikk lappen, og har vært på en del legevaktbesøk uten bruk av egen bil. Gikk så fint så. Mannen har ikke lappen, men jeg lar han jo være alene hjemme med ungene likevel

Så jeg kan godt ta meg noen øl mens de er våkne, tilogmed bli litt fnisete når de har lagt seg. Men aldri full så lenge jeg har ansvaret for ungene.

Jeg husker fra jeg var tenåring at enten mamma eller pappa holdt seg edru når jeg ikke var hjemme tilfelle de måtte hente meg på politistasjonen som de sa De måtte aldri det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.