Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 20:12   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Burde hatt et Drammenstreff kanskje?

Ja! Jeg er med!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 20:26   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en god del av dere, ja.

Men det er alt for leeenge siden sist!

Gammel 10-03-11, 20:38   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner? Det er nok et definksjonsspørsmål. Jeg ha møtt (og skal møte igjen snart. ) Monsoon. Jeg har møtt Inter og Iset. Og så føler jeg at jeg kjenner Pelen selv om vi aldri har møttes, siden vi er fjesbokvenner og var mailet fram og tilbake om både de ene og det andre. Ut over det kjenner jeg ingen. Men har fått noen av mine beste RL venner fra et annet nettforum, så det kan jo hende at jeg etter hvert blir kjent med noen RL her også når vi etter hvert flytter tilbake til Norge. Det er i alle fall flere her inne jeg tror jeg hadde likt å kjenne.

Mht sex er det dårlig med det da. Jeg husker i gamle dager på et helt annet forum at det gikk hete rykter om noen som chattet litt for hardt med hverandre et sted det var mulighet for det (not me, sånn i tilfelle noen lurte). Så det kan jo hende at enkelte her har prikkesex for alt jeg vet. Noe jeg ikke vet, siden jeg ikke er modde.

Måtte jo vært litt morsomt da - sende en rød prikk når mann mensen og sånn. Tipper det er sånn sex Rine snakker om, for man må jo ha sex med en haug eller ha en sinnsykt god førsteprikk for å få noe gang i det.

(Jadda, jeg skulle egentlig rydde huset, og gjør alt for å slippe. )

Gammel 10-03-11, 20:48   #4
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Jeg kjenner noen og har møtt mange av medlemmene her inne. Alle sammen via sg, tror jeg.

Gammel 10-03-11, 21:16   #5
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis du er den jeg tror du er innbiller jeg meg at vi kanskje har møttes en del ganger for 22 eller 23 år siden, men jeg tror ikke jeg har kjent deg noen gang.. eller har jeg? (Å fytti jeg er gammel.)

Nå har du virkelig pirret nysgjerrigheten min.

Gammel 13-03-11, 13:12   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg ha møtt (og skal møte igjen snart. ) Monsoon.

Ja!

Jeg har møtt mange, og noen har blitt veldig gode venner. Gaia er vel den eneste av FPerne jeg kjente før forum.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 14:50   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er med!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:16   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner ingen. De som sier at jeg ikke er skummel, de lyver.

Jeg har hatt sex med en, men han er ikke noen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:18   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har hatt sex med en.

Må du oute det overalt?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:19   #10
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Må du oute det overalt?

Må du være så misunnelig?

Gammel 10-03-11, 15:28   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer mest på hvem jeg kjenner, men som jeg ikke vet at jeg kjenner.

Jeg var forresten på NM mai 2005-treff etpar ganger sammen med en nabo som var med der, i Oslo. Jeg mistenker at noen av dere er her. Men jeg var ikke på NM, da.

Gammel 10-03-11, 15:32   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt sex med en, men han er ikke noen.

Altså ikke stort å skryte av.

Gammel 10-03-11, 15:30   #13
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

De som sier at jeg ikke er skummel, de lyver.

Jeg lyver ikke.

Gammel 10-03-11, 15:53   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Kaller du meg en løgner?!

Nei, jeg bare antyder at du kunne ha fordel av å passe munnen din litt før du stikker hodet i sanden. Eller hvor du nå har det.

Gammel 10-03-11, 15:25   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter bare på at en eller annen skal skifte nick til "mange".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:31   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nei det er vel en 4-5 stk. Wix, Absalone, Jolie. Har truffet Spetakkelrandi og har henne på Facebook så er fullt oppdatert der Og et par til som jeg ikke vet om vil vedkjenne seg meg, kanskje de vil være anonyme

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:45   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Og et par til som jeg ikke vet om vil vedkjenne seg meg, kanskje de vil være anonyme

Jeg tror ikke jeg kjenner deg, men håper du gir beskjed om det skulle vise seg at jeg er en av dem.

Jeg kjenner vel sånn ca 4 her inne og har møtt en liten gjeng til. Håper på å bli bedre kjent med de jeg har møtt, koselig gjeng!

Gammel 10-03-11, 19:18   #18
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg tror ikke jeg kjenner deg, men håper du gir beskjed om det skulle vise seg at jeg er en av dem.

Jeg kjenner vel sånn ca 4 her inne og har møtt en liten gjeng til. Håper på å bli bedre kjent med de jeg har møtt, koselig gjeng!

Haha nei, jeg vet ikke hvem noen er uten å si det til de! Det var ikke noe sånt jeg mente.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:31   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ingen.

Gammel 10-03-11, 15:37   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente ingen her inne før jeg ble medlem, men har truffet veldig mange iløpet av årene.
Jeg føler at uansett hvor i Norge jeg er, så har jeg kjenninger der. Godt.

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.