Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til ny serie vi kan følge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 19:18   #61
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til ny serie vi kan følge

Jeg er blitt hekta på Entourage. Aner egentlig ikke hvorfor, det er ikke en typisk serie for meg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 19:24   #62
undrende
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
undrende har et hav av muligheter foran seg
Standard

Six Feet Under støttes

undrende er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:49   #63
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat avsluttet Six Feet Under, og er lei meg for at det ikke var flere sesonger. Knallbra serie! Jeg skal ta med meg tipsene fra denne tråden.

Gammel 05-03-11, 00:26   #64
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Ingenting slår Six Feet Under. Ikke engang Sopranoes og The Wire kommer i nærheten men de er og forblir på en fin andre og tredje plass for meg hva angår beste serier.

Gammel 05-03-11, 07:41   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lurer på om jeg burde se Sopranos. Er det en passe serie å se i svangerskapspermisjon med mål om å unngå Oprah?

Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:15   #66
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så Dexter før Six Feet Under, og det gikk bra med oss.

Jeg er litt sen, men jeg vil være med likevel.

Six Feet Under
West Wing
Big Bang Theory (holder vi på med for tiden, og den er virkelig morsom).

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:20   #67
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil gjerne anbefale Castle.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:21   #68
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler William and Mary på det varmeste. Humoristisk og klokt britisk hverdagsdrama. Se Martin Clunes spille en helt annen type enn han vanligvs gjør.

Gammel 05-03-11, 10:24   #69
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om jeg burde se Sopranos. Er det en passe serie å se i svangerskapspermisjon med mål om å unngå Oprah?

Helt klart førsteklasses permisjonsunderholdning. Vi er straks ferdig med sesong 6, har brukt over to år på serien under svangerskap, permisjons og babytid.

Gammel 05-03-11, 15:50   #70
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Dexter og SFU er på topp-lista her, men Spooks liker jeg også, har sett alle 9 sesongene.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 20:12   #71
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Six Feet Under (ingen over, ingen ved siden)
The West Wing
E.R (de første sesongene er legendariske)
Dexter
Mot alle vindar
This Life

Ja, Six Feet Under, Dexter og This Life! Noen absolutte høydepunkter i min tv-titterkarriere! Sistnevnte er omtrent Cold Feet, men i en litt tidligere livsfase, på sett og vis. Ellers digger jeg Mad Men, og både jeg og mannen har kost oss glugg i hel med Nip/Tuck. Vi har sett de første 5 sesongene (av 6). Breaking Bad er bra (men har bare sett første sesong). Kanskje i overkant blodig? Downton Abbey! Danske Forbrytelsen, spesielt den første sesongen.

Nå ser vi Life on Mars, men er ikke blitt revet helt med. Og vi har Nurse Jackie på vent.

Gammel 05-03-11, 20:41   #72
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Nip/Tuc hadde eg gløymt! Den er jo genial!

Six Feet har eg blitt litt lei av ein eller annan grunn. Sopranos kom eg aldri heilt igang med.

Flight of the Concords er også verdt eit forsøk.

Gammel 07-03-11, 19:19   #73
konsulenten
Passiv

Standard

Glemte forresten å nevne en annen favoritt, Food safari. Kjempefin australsk serie av matprogrammer, hvis du er interessert i sånt . Har gått flere sesonger. Italian Food Safari var spesielt bra synes jeg. Mannen og jeg ser gjerne en episode av Food Safari før Dexter f.eks. - fin måte å starte filmkvelden på

Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:33   #74
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Konsulenten - hvor kjøper du de? Noen nettbutikker/butikker i Norge som selger dem?

Gammel 07-03-11, 20:34   #75
konsulenten
Passiv

Standard

De finnes på DVD, har du prøvd google? Ellers kan du også se noen av episodene på nettsidene til SBS. Mannen har fått tak i, vet ikke hvor dessverre.

Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:39   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forsøker se Breaking bad. Har ikke klart å bli hekta.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:58   #77
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, greit, nå fikk jeg lyst til å prøve meg på Six Feet under!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 23:26   #78
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har sett 2 episoder av Six Feet Under og dette var helt klart greia for meg. Dexter klarte jeg aldri helt å få taket på, men SFU er foreløpig kanon.

Og Rejseholdet har jeg selvsagt sett, jeg elsker danske filmer/serier. Og jeg støtter selvsagt opp under den anbefalingen.

Gammel 07-03-11, 23:30   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har vi sett første episode av Dexter. Er slett ikke sikker på om dette er rett for meg. Det var da voldsomt så mye blod og gørr.

Jeg er en sart sjel. Vi avsluttet sesong 3 av Mad Men i går, og gleder oss til sesong 4. Endelig skjedde det jo noe.

Gammel 08-03-11, 09:28   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Solsidan er en morsom, koselig serie - en kort serie man gjerne kan ha attåt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.