|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeSix Feet Under støttes |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeJeg har akkurat avsluttet Six Feet Under, og er lei meg for at det ikke var flere sesonger. Knallbra serie! Jeg skal ta med meg tipsene fra denne tråden.
![]() |
#64 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeIngenting slår Six Feet Under. Ikke engang Sopranoes og The Wire kommer i nærheten men de er og forblir på en fin andre og tredje plass for meg hva angår beste serier.
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeJeg lurer på om jeg burde se Sopranos. Er det en passe serie å se i svangerskapspermisjon med mål om å unngå Oprah? |
![]() |
![]() |
#66 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVi så Dexter før Six Feet Under, og det gikk bra med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeJeg anbefaler William and Mary på det varmeste. Humoristisk og klokt britisk hverdagsdrama. Se Martin Clunes spille en helt annen type enn han vanligvs gjør.
![]() |
#69 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følge
![]() |
![]() |
#70 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDexter og SFU er på topp-lista her, men Spooks liker jeg også, har sett alle 9 sesongene.
![]() |
#71 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følge
Ja, Six Feet Under, Dexter og This Life! Noen absolutte høydepunkter i min tv-titterkarriere! Sistnevnte er omtrent Cold Feet, men i en litt tidligere livsfase, på sett og vis. Ellers digger jeg Mad Men, og både jeg og mannen har kost oss glugg i hel med Nip/Tuck. Vi har sett de første 5 sesongene (av 6). Breaking Bad er bra (men har bare sett første sesong). Kanskje i overkant blodig? Downton Abbey! Danske Forbrytelsen, spesielt den første sesongen.
![]() |
#72 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeNip/Tuc hadde eg gløymt! Den er jo genial!
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeGlemte forresten å nevne en annen favoritt, Food safari. Kjempefin australsk serie av matprogrammer, hvis du er interessert i sånt |
![]() |
![]() |
#75 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDe finnes på DVD, har du prøvd google? Ellers kan du også se noen av episodene på nettsidene til SBS. Mannen har fått tak i, vet ikke hvor dessverre. |
![]() |
![]() |
#77 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeHm, greit, nå fikk jeg lyst til å prøve meg på Six Feet under!
![]() |
#78 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVi har sett 2 episoder av Six Feet Under og dette var helt klart greia for meg. Dexter klarte jeg aldri helt å få taket på, men SFU er foreløpig kanon.
![]() |
#79 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDa har vi sett første episode av Dexter. Er slett ikke sikker på om dette er rett for meg. Det var da voldsomt så mye blod og gørr.
![]() |
![]() |
#80 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeSolsidan er en morsom, koselig serie - en kort serie man gjerne kan ha attåt.
![]() |
|
|