|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?Jeg elsker kaffe, men liker ikke te, og på samme vis som jeg alltid har te i hus til folk som ikke drikke kaffe, setter jeg pris på å få servert kaffe selv om verten ikke drikker kaffe selv. Det kan godt være pulverkaffe, selv om pressannekaffe selvfølgelig er bedre. For meg er det nærmest litt krise hvis ikke jeg år meg en kopp kaffe i løpet av en ettermiddag - jeg får hodepine og bli skikkelig grinete. *avhengig* Jeg hadde dog ikke tenkt at det var en dårlig vert som ikke hadde kaffe i hus - men litt eksotisk, kanskje. Jeg tror ikke jeg har opplevd det noen gang.
![]() |
#63 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?Vi har en billig trakter, så her får alle traktet kaffe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?Pulverkaffi event presskanne-kaffi om du vil invistere i det, holder helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?
Jeg fikk åpenbart dårlig karma av å skryte sånn, for i dag gikk vi tom for kaffe da vi hadde huset fullt av kaffedrikkende gjester |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|