Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 11:49   #61
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke kaffedrikker, hva med kaffedrikkende gjester?

Jeg drikker ikke kaffe, men serverer pulverkaffe/traktet kaffe til gjestene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 11:54   #62
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker kaffe, men liker ikke te, og på samme vis som jeg alltid har te i hus til folk som ikke drikke kaffe, setter jeg pris på å få servert kaffe selv om verten ikke drikker kaffe selv. Det kan godt være pulverkaffe, selv om pressannekaffe selvfølgelig er bedre. For meg er det nærmest litt krise hvis ikke jeg år meg en kopp kaffe i løpet av en ettermiddag - jeg får hodepine og bli skikkelig grinete. *avhengig* Jeg hadde dog ikke tenkt at det var en dårlig vert som ikke hadde kaffe i hus - men litt eksotisk, kanskje. Jeg tror ikke jeg har opplevd det noen gang.

Gammel 20-02-11, 11:57   #63
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vi har en billig trakter, så her får alle traktet kaffe!
Jeg og mannen klarer ikke smaken

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:22   #64
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pulverkaffi event presskanne-kaffi om du vil invistere i det, holder helt fint.
Ellers så er sånne mix-poser med latte, mocca osv poppis ser det ut til.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:39   #65
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg er åpenbart litt sær. Vi drikker bare te selv, men har stående presskanne, lufttett boks med hele kaffebønner av god kvalitet og kaffekvern slik at jeg kan servere ordentlig god kaffe til kaffedrikkende gjester. Kvernen maler også finmalt kaffe, så de som ønsker får espresso laget i mokkakannen.

Jeg synes det er litt kjipt selv å bare få servert posete når jeg er borte, og jeg blir så glad når noen har skikkelig god te i løsvekt. Derfor tenker jeg at kaffedrikkere sikkert setter pris på at jeg ikke drar frem pulverkaffen eller traktekaffe som er "luftet" i månedsvis slik at det ikke er smak igjen.

Jeg fikk åpenbart dårlig karma av å skryte sånn, for i dag gikk vi tom for kaffe da vi hadde huset fullt av kaffedrikkende gjester

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.