|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011
Ja, det blir litt kravstort. Jeg tar gjerne én uke jeg, når alternativet er ingenting!
|
|
|
|
#62 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011ja du har kanskje rett i det. har aldri dratt noe sted med dem før.. til utlandet altså..
|
|
|
#63 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Om du aldri har vært i utlandet med dem før, så kan det godt være at det holder med én uke.
|
|
|
|
#64 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal to uker til Danmark, først en uke i Hvide Sande så en uke i nærheten av Århus. Videre skal vi en tur til Østlandet når de to ukene er over. Vi tar 3 uker ferie i sommer, sparer en uke til romjulen og tar noen dager her og der i løpet av året. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Mine foreldre har leilighet her http://www.spaniasommer.com/spaniaso...VipItemId=2776, så vi drar dit igjen. Vi har båt tur/retur Kiel og kjører resten av veien. Telter på campingplasser underveis. Vi gjorde det i fjor også, og det var kjempekoselig. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi har reservert to uker til Egypt i juli, vi får se hvordan det blir med den ferien, Så blir det Surnadal og Brattvåg en tur, tipper jeg. Jeg og snuppa vil i fjellet, kanskje legge inn noen døgn på Finse eller Rondvassbu. Vi fyser på en Englandstur og en tur nordover. Vi får se.
|
|
|
#67 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011åhh da har jeg rett og slett vært litt impulsiv og holdt foran øynene og bestilt en tur.. så får vi se om jeg klarer å betale dette da...
|
|
|
#68 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal på en treukers tur til Thailand, i juli
|
|
|
|
#69 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte at vi også sikkert skal på den årlige charterturen til Kypros med svigers og svogers i september.
|
|
|
#70 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Callisto er så fint. Vi var der i mai 2008 da lillebror var rett under 2 år og det var så superfint med det store bassengområdet hvor han kunne plaske rundt på grunna der. Stranda rett nedenfor og et lite minitivoli i gata. Supert sted for små barn. Gled deg.
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal først to uker hit:http://www.startour.no/feriereiser/k...11#page-scroll . Her skal vi ha egen villa (se bilde nr. 37-46) og all inclusive. Etterpå skal vi en uke til Mandal: http://www.norges-ferie.no/reiser/no...ntCodeWebLink= . Nydelig plass, vi har vært her flere ganger før. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Fiint hotell dere skal bo på da på Kypros. Når skal dere dra? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Er Kypros i juli/aug samme temperaturmessig som Tyrkia? Noen som vet? Eller er det "levelig"? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Nei, det er ikke som Tyrkia, det ligger hakket under. Heldigvis blåser det ofte litt som gjør at det blir levelig, og nærhet til havet hjelper også. Vi har vært på Kypros i juni/juli/august de siste 6 årene, og synes det går helt greit sålenge man ikke har planer om de store utfluktene. Det blir for varmt synes jeg. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi har bestilt 7 uker i Amerika. Vi kommer først til Chicago, etter det har vi ingen bestemte planer ennå. Men gleder oss veldig. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011I juni skal først jeg og mannen til Island
|