|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
heimføing
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Duftlys eller duft-whatever er |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg har noen telys med lukt som står på badet. De lukter ikke mer da. Men der står de i all sin skam ihvertfall. |
|
|
|
#63 |
|
Borte
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Nei, det kan vi ikke ha her i huset, og det lukter da også fryktelig kvalmt av sånt, så det er i grunnen ikke noe jeg savner heller.
|
|
|
#64 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Liker kongerøkelse ved juletider, og bruker duftlys bare iblant.
|
|
|
|
#65 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg har kun noen få små duftlys med syrin lukt. De lukter deilig også har de så fin farge.
|
|
|
#66 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Duftlys er knall, såfremt det ikke lukter for sterkt eller spesielt. Friske lette lukter er jeg glad i. Har to ulike oljekrukker fra Kremmerhuset, med trepinner i. De lukter fantastisk og gir bare fra seg en lett duft når du går forbi.
|
|
|
#67 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg har ombestemt meg og syns duftlys er helt genialt. Men det er ikke så mange lukter jeg liker. Men det grønne og det gul/hvite duftlyset fra ikea er gode. (Kan det være vanilje og melon tro?)
|
|
|
#69 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg tåler ikke duftlys omtrent, og kongerøkelse er helt krise. Da sliter jeg faktisk med å puste, så heldigvis er ingen av de jeg besøker ved juletid veldig glad i sånt.
|
|
|
#71 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?
Og der ble jeg plutselig satt tilbake i hybelleiligheten min på slutten av 80-tallet! Bleket hår, pinnerøkelse, Red Door-parfyme, tights og t-skjorte, the Doors og Metallica, kortstokk og rullings på bordet..!
|
|
|
|
#72 |
|
Glad
|
Balanse, for eksempel. Har noen lys herfra og syns det lukter godt. Wunderbaum og IKEA derimot?
|
|
|
#73 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Å, Wunderbaum. Lukten av bilsyke i emning.
|
|
|
|
#75 |
|
maler
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Duftlys kan være fine. Derfor hender det jeg kjøper dem. Jeg liker ikke så godt at de lukter sånn, men jeg skal innrømme at mange lys står mest til pynt uten å bli brent hjemme hos meg.
|
|
|
#76 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg liker i grunnen duftlys jeg, men brenner det ikke så ofte.
|
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg kan dessverre ikke ta æren for den, den var vel Missas.
|
|
|
#80 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Nei, jeg liker bare de dyre lysene, og så mye penger gidder jeg ikke bruke på lys. Mannen har dog en merkelig greie for wunderbaum, men der har jeg satt foten ned altså. |
|
|
|
![]() |
|
|