Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 10:26   #61
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg har to ringer jeg alltid går med, giftering og alliansering med to diamanter (en for hvert barn).

Nøyaktig som meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:30   #62
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sånt, jeg. Jeg har en diamantring, men den vet jeg ikke hvor er, så den tar jeg verken av eller på.

Mamma har forresten hatt på gifteringen sin sammenhengende i over 30 år, den har sittet bom fast siden første gang hun var gravid.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:17   #63
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, jeg har en diamantring med to diamanter i. Den tar jeg heller aldri av. :grubler: Burde jeg gjort det, kanskje?

Jeg har forlovelsesring i hvitt gull med 22 smådiamanter, tar den heller aldri av!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:19   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar den ikke av når jeg baker. derimot vasker jeg jo under den (altså tar jeg den i alle fall delvis av) når jeg vasker fingrene etterpå, dersom det er behov tar jeg den helt av og vasker den. siden jeg har en glatt gullring er det jo ikke mange plasser det kan sette seg noe deig eller sånn, så det funker finfint. Skulle jeg tatt den av hver gang jeg dusjet eller vasket meg ellre gjorde noe jeg måtte vaske fingrene av etterpå, hadde jeg garantert lagt den igjen en plass. Noe som minner meg om at mannens skolering ligger under oppvasktrøkestativet på kjøkkenbenken. Uvisst av hvilken grunn.

Gammel 13-01-11, 13:05   #65
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg tar den kun av når jeg baker.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:09   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg gikk gravid, klarte jeg ikke ha ringen på meg, så gikk jeg rundt og lekte Frodo.

Ellers tar jeg av ringen når jeg smører meg med hudkrem, og i de ekstremt sjeldne tilfellene jeg skulle finne på å bake.

Gammel 13-01-11, 13:15   #67
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Omtrent aldri. Om jeg husker det, hender det jeg tar den av om jeg skal bake, ellers er den på.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:16   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går med forlovelsesringen (med steiner) og gifteringen til daglig, og de tas bare av hvis jeg må behandle gjærdeig eller jeg skal opereres. Begge deler skjer relativt sjelden.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:22   #69
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kun hvis jeg er gravid og hovner opp o.l.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:49   #70
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er vokst en del siden jeg giftet meg på midten av 1990-tallet, og får ikke gifteringen av lengre. Bruker ikke ringer ellers.

Gammel 13-01-11, 14:13   #71
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Aldri, i hverdagen. Hender jeg tar av skoleringen min om jeg baker, men ikke gifteringen (selv om den har en diamant). Men nå i slutten av svangerskapet merker jeg at jeg må ta den av, har fått litt vann i fingrene de siste dagene, så nå skal den av fingeren og henges rundt halsen til jeg har født.

Gammel 13-01-11, 14:21   #72
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stadig vekk.
Når jeg baker, når jeg trener, når jeg hovner opp i hendene (skjer titt og ofte), når jeg går på ski ...

Gammel 13-01-11, 14:34   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forventet egentlig at noen skulle svare "når jeg veier meg!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 14:35   #74
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bærer forresten alltid morgengaven min også, en med ti små diamanter. Den har jeg bært i snart ni år og med årlig (gratis) stramming av diamantene har det vært helt uproblematisk. Det kan dog være litt kjipt med tynn strømpebukse hvis man er på en snurr.

Gammel 13-01-11, 17:26   #75
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Tar kun av gifteringen hvis jeg baker eller holder på med kjøtt o.l., ellers er den på. Morgengaveringen må jeg ta av om natten og noen ganger om dagen, for den er pittelitt for liten hvis fingrene hovner litt.

Gammel 13-01-11, 17:31   #76
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ved matlaging der håndarbeid må til, orker ikke ringer fulle av deig og kjøtt feks.. Og ved malearbeid, eller annet griseri....

Ellers tar jeg den av når jeg legger meg, og tar den på igjen når jeg står opp

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:35   #77
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Hmm, tok den av for 10 år siden, og den ble liksom liggende i eska si...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:53   #78
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Har bare giftering, og den pleier jeg aldri ta av meg.

Gammel 14-01-11, 09:42   #79
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Tar den av når jeg skal på jobb.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 10:03   #80
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri egentlig.
Dvs når fingrene hovner opp under svangerskap har jeg den rundt halsen ( i kjede ja ) også må den jo av om jeg skal under kniven.
Ellers er den alltid på, mannen sin også, selv etter at han prøvde å sveise den av seg

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.