|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg har ikke sånt, jeg. Jeg har en diamantring, men den vet jeg ikke hvor er, så den tar jeg verken av eller på. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?
Jeg har forlovelsesring i hvitt gull med 22 smådiamanter, tar den heller aldri av! |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg tar den ikke av når jeg baker. derimot vasker jeg jo under den (altså tar jeg den i alle fall delvis av) når jeg vasker fingrene etterpå, dersom det er behov tar jeg den helt av og vasker den. siden jeg har en glatt gullring er det jo ikke mange plasser det kan sette seg noe deig eller sånn, så det funker finfint. Skulle jeg tatt den av hver gang jeg dusjet eller vasket meg ellre gjorde noe jeg måtte vaske fingrene av etterpå, hadde jeg garantert lagt den igjen en plass. Noe som minner meg om at mannens skolering ligger under oppvasktrøkestativet på kjøkkenbenken. Uvisst av hvilken grunn.
|
|
|
#65 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg tar den kun av når jeg baker. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Da jeg gikk gravid, klarte jeg ikke ha ringen på meg, så gikk jeg rundt og lekte Frodo.
|
|
|
#67 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Omtrent aldri. Om jeg husker det, hender det jeg tar den av om jeg skal bake, ellers er den på.
|
|
|
#68 |
|
Textrovert
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg går med forlovelsesringen (med steiner) og gifteringen til daglig, og de tas bare av hvis jeg må behandle gjærdeig eller jeg skal opereres. Begge deler skjer relativt sjelden.
|
|
|
#69 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Kun hvis jeg er gravid og hovner opp o.l. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg er vokst en del siden jeg giftet meg på midten av 1990-tallet, og får ikke gifteringen av lengre. Bruker ikke ringer ellers.
|
|
|
#71 |
|
er her
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Aldri, i hverdagen. Hender jeg tar av skoleringen min om jeg baker, men ikke gifteringen (selv om den har en diamant). Men nå i slutten av svangerskapet merker jeg at jeg må ta den av, har fått litt vann i fingrene de siste dagene, så nå skal den av fingeren og henges rundt halsen til jeg har født.
|
|
|
|
#72 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Stadig vekk.
|
|
|
#74 |
|
ctrl+z
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Jeg bærer forresten alltid morgengaven min også, en med ti små diamanter. Den har jeg bært i snart ni år og med årlig (gratis) stramming av diamantene har det vært helt uproblematisk. Det kan dog være litt kjipt med tynn strømpebukse hvis man er på en snurr.
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Tar kun av gifteringen hvis jeg baker eller holder på med kjøtt o.l., ellers er den på. Morgengaveringen må jeg ta av om natten og noen ganger om dagen, for den er pittelitt for liten hvis fingrene hovner litt.
|
|
|
|
#76 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Ved matlaging der håndarbeid må til, orker ikke ringer fulle av deig og kjøtt feks.. Og ved malearbeid, eller annet griseri.... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Hmm, tok den av for 10 år siden, og den ble liksom liggende i eska si... |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Har bare giftering, og den pleier jeg aldri ta av meg.
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Tar den av når jeg skal på jobb. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
can-jur
|
Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?Aldri egentlig.
|
|
![]() |
|
|