|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
intro
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?
![]() |
![]() |
#62 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Svart kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Vi kjører 'uformell' stil. Dvs ikke pyntet for vi skal være en del ute med hundene (min, lillebrors og mellombrors) og så skal vi ha grillfest i gata til mellombror. Det er viktigere å være godt og praktisk kledd enn å være pent kledd i kveld altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Pauset
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?kosedress, for min del... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kveldens antrekk?Eg skal også ha Canisa-kjole.
![]() |
![]() |
#66 |
Epikur
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Svart ammekjole fra boob, tynne strømper, rød pen tynn strikkejakke fra kapp ahl og røde sko fra Poetic Licence.
![]() |
#67 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Grå fjasebukse i viskose som henger under oppblåst gravidmage og Verdens Mest Behagelige Genser. Jeg tenker mannen (
![]() |
#68 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kveldens antrekk?Glad i nyttårsaften ja. Skal tru om eg er det? I grunn ikkje, men pynting må til! I fjor hadde eg forresten verdens beste nyttår på hytta med berre kjæresten. Pinnekjøtt som dampa på vedovnen, champagne i ullstillongs. Sukk.
![]() |
![]() |
#69 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Tja, jeg har tilbragt hele dagen under dyna på sofaen iført min fancye, formløse morgenkåpe og matchende Shepherdstøfler. Tror ikke blir noe skiftings på meg sånn med det første. :host:
![]() |
#70 |
awesom
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Det blir litt sånn semipyntet på oss tenker jeg. Gutta skal slippe penskjorter og får heller stille i nye jeans, hvite gensere og lillebror i en pen vest og storebror i en kul cardigan. Mannen stiller nok i jeans og pen genser, jeg skal ta en eller annen kjole.
![]() |
#71 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Passiv
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Det blir litt sånn halvpyntet tror jeg, for ikke stor festivitas her siden lillebror er slapp og sliten. |
![]() |
![]() |
#73 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Vi skal bare være hjemme hos oss selv og kose oss med kalkun og snop. Bruker å pynte oss litt likevel, men i år føler jeg at alle er litt mer i sløvehumør, så trooor ikke vi gidder skifte rett og slett. Men forandrer kanskje mening før middagen er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg dro på meg en svart strømpebukse og en grå omslagsullkjole i formiddag. Har slengt på noe bling, og det får duge. Mannen har akkurat skiftet til en dressbukse og en skjorte. Minste går foreløpig i strømpis og genser, hun liker det best, og jeg tror ikke jeg gidder å diskutere meg frem til annet antrekk. Poden kanskje kan overtales til skjorte, og kanskje 14-åringen trekker i kjolen sin om hun får ånden over seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Jeg tasser for øyeblikket rundt i ullstillongs og ulltrøye. Skal nok skifte, men her blir det bare oss 4 så det blir ikke glamfaktor i år. Ikke at det pleier å være det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kveldens antrekk?Vi har hatt en veldig sosial jul med mye besøk hos oss, og på besøk til mange. Kalkunmiddagen vår hadde vi i går, med gode venner som ikke kunne i dag. Så i dag er det bare oss 4 hjemme. For øyeblikket sitter lillebror i trusa (han ble så varm....!), storesøster har på ullklær, etter en tur ute på skøyebanen tidligere i dag. Mannen og jeg har heller ikke pyntet oss. Det er første gang vi er hjemme alene på nyttårsaften, og det føles helt OK. Har godt i glasset, og skal spise sen middag. Godt nytt!
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 31-12-10 kl 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg har i alle fall fått på meg et skjørt og jentene går i ull med kjole over. Ungene koser seg med alt snopet som de har fått når de gikk julebukk. Gubben er syk. Kveldens helstekte indrefillet er avlyst. Jeg gidder ikke å spise den alene. Satser på at vi tar den i morgen kveld i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
wizzzard
|
Her og. Joggebukse med hol i og ein litt sliten fleecegenser, ditto på mannen. Ullsokker og kleenex. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|