Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kveldens antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 15:22   #61
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kveldens antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har du slanket deg?

Jeg skal ha lilla kjole. Enten den lilla mønstrede, eller den lilla ensfargede. Jeg tror det blir en ensfargede, jeg er nemlig fortsatt fornøyd med at noen fra beste vestkant trodde det var en eksklusiv silkekjole.

Jeg skal til nestbeste akademiske vestkant, og vurderer en Lindex-kjole til 75 kroner.

Gammel 31-12-10, 15:23   #62
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Svart kjole.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:24   #63
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kjører 'uformell' stil. Dvs ikke pyntet for vi skal være en del ute med hundene (min, lillebrors og mellombrors) og så skal vi ha grillfest i gata til mellombror. Det er viktigere å være godt og praktisk kledd enn å være pent kledd i kveld altså.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:51   #64
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

kosedress, for min del...

Varm i hodet, dett i nesen, vondt i halsen og frossen. Jeg blir hjemme, mens jeg har tvangssendt resten av familien til noen venner av oss. Vi er invitert dit. Har knapt vært borte på nyttåraften så det føles kjipt, men jeg orker ikke Tror bare det er en forkjølelse, men den er ikke brutt ut helt. Sliten i kroppen fra før så jeg er litt sart nå :/

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:54   #65
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg skal også ha Canisa-kjole. Grå Odd Molly med masse blondestrikk!

Gammel 31-12-10, 15:56   #66
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart ammekjole fra boob, tynne strømper, rød pen tynn strikkejakke fra kapp ahl og røde sko fra Poetic Licence.

Jeg er veldig glad i nyttårsaften og pynter meg uansett hvor jeg er.

Gammel 31-12-10, 15:57   #67
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Grå fjasebukse i viskose som henger under oppblåst gravidmage og Verdens Mest Behagelige Genser. Jeg tenker mannen () stiller i superundertøy.

Kalkunen skal være kledd i saus og tranebærgele, og er i grunn den eneste som har pyntet seg nevneverdig.

Gammel 31-12-10, 15:58   #68
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glad i nyttårsaften ja. Skal tru om eg er det? I grunn ikkje, men pynting må til! I fjor hadde eg forresten verdens beste nyttår på hytta med berre kjæresten. Pinnekjøtt som dampa på vedovnen, champagne i ullstillongs. Sukk.

Gammel 31-12-10, 16:09   #69
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, jeg har tilbragt hele dagen under dyna på sofaen iført min fancye, formløse morgenkåpe og matchende Shepherdstøfler. Tror ikke blir noe skiftings på meg sånn med det første. :host:

Gammel 31-12-10, 16:19   #70
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det blir litt sånn semipyntet på oss tenker jeg. Gutta skal slippe penskjorter og får heller stille i nye jeans, hvite gensere og lillebror i en pen vest og storebror i en kul cardigan. Mannen stiller nok i jeans og pen genser, jeg skal ta en eller annen kjole.

Vi skal "bare" til pappa og dem. Vi har gått stivpyntet nok i jula, så i dag blir det mer relaxed.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 16:34   #71
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Joggebukse og god genser, både jeg og mannen er syke.
Så her blir det ingen feststemning, vi skulle egentlig vært på besøk hos svoger og svigerinne men sånn ble det ikke.

Samme her. Fant nettopp ut at jeg har fått omgangsyken jeg og, så da skal jeg være hjemme alene. Poden skal sove over hos søstern min og er lykkelig for det da. Jeg skulle vært der jeg og, men det får bli en annen dag.

For en møkkajul.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 16:43   #72
Left
Passiv

Standard

Det blir litt sånn halvpyntet tror jeg, for ikke stor festivitas her siden lillebror er slapp og sliten.

Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 17:31   #73
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal bare være hjemme hos oss selv og kose oss med kalkun og snop. Bruker å pynte oss litt likevel, men i år føler jeg at alle er litt mer i sløvehumør, så trooor ikke vi gidder skifte rett og slett. Men forandrer kanskje mening før middagen er ferdig.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 17:42   #74
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dro på meg en svart strømpebukse og en grå omslagsullkjole i formiddag. Har slengt på noe bling, og det får duge. Mannen har akkurat skiftet til en dressbukse og en skjorte. Minste går foreløpig i strømpis og genser, hun liker det best, og jeg tror ikke jeg gidder å diskutere meg frem til annet antrekk. Poden kanskje kan overtales til skjorte, og kanskje 14-åringen trekker i kjolen sin om hun får ånden over seg.

Vi skal bare være hjemme, og det regner sidelengs, jippi.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 17:49   #75
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi skal være hjemme i ensom majestet og pynter oss nok ikke i det heletatt. *bidrar lite*

Samme her. Jeg tasser for øyeblikket rundt i ullstillongs og ulltrøye. Skal nok skifte, men her blir det bare oss 4 så det blir ikke glamfaktor i år. Ikke at det pleier å være det heller.

:bidrar også lite:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:01   #76
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt en veldig sosial jul med mye besøk hos oss, og på besøk til mange. Kalkunmiddagen vår hadde vi i går, med gode venner som ikke kunne i dag. Så i dag er det bare oss 4 hjemme. For øyeblikket sitter lillebror i trusa (han ble så varm....!), storesøster har på ullklær, etter en tur ute på skøyebanen tidligere i dag. Mannen og jeg har heller ikke pyntet oss. Det er første gang vi er hjemme alene på nyttårsaften, og det føles helt OK. Har godt i glasset, og skal spise sen middag. Godt nytt!

Edit: Jeg har angret meg. Så nå har jeg trukket i kjole og høye hæler, storesøster likeså. Jeg jobber fremdeles med mann og lillebror.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 31-12-10 kl 19:19.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:07   #77
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på en nydelig svart kjole jeg kjøpte av Haugtussa for noen år siden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:11   #78
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har i alle fall fått på meg et skjørt og jentene går i ull med kjole over. Ungene koser seg med alt snopet som de har fått når de gikk julebukk. Gubben er syk. Kveldens helstekte indrefillet er avlyst. Jeg gidder ikke å spise den alene. Satser på at vi tar den i morgen kveld i stedet.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:18   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matroskjole, og hibiskus i håret.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:20   #80
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Samme her. Fant nettopp ut at jeg har fått omgangsyken jeg og, så da skal jeg være hjemme alene. Poden skal sove over hos søstern min og er lykkelig for det da. Jeg skulle vært der jeg og, men det får bli en annen dag.

For en møkkajul.

Her og. Joggebukse med hol i og ein litt sliten fleecegenser, ditto på mannen. Ullsokker og kleenex.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.