|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bytte julegaver i år?Vi skal bytte mye, som vanlig. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Det glemte jeg ja. Jeg må bytte ringen jeg fikk av mannen. Jeg skal ha samme ring bare i større størrelse. Han visste at den ikke passet, men han måtte ha den ringen. Så de bestiller riktig størrelse til meg etter jul, for mannen var ikke ute i god tid akkurat med å kjøpe gave. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Vi var heldige i år og fikk alt i riktig størrelse og ingen fikk 2 av noe eller noe de overhodet ikke ville ha,så dermed slipper vi å bytte noe som helst. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bytte julegaver i år?Nei, ingen bytting her hos oss.
|
|
|
#66 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Litt bytting her også. Storebror fikk et legospill som han hadde fra før. Minstemor fikk 2stk Dora DS spill og ønsker å bytte et til Knerten. Jeg som ikke like særlig lydbøker fikk digibok og en lydbok som blir byttet i morgen.
|
|
|
#68 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Bytte julegaver i år?Storesøster fikk skisko av besteforeldrene, som vi kjøpte for dem. Tok sjansen på at størrelsen passet, men bomma litt, så de må byttes.
|
|
|
#69 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Ja, jeg må bytte sengetøyet vi fikk. De hadde kjøpt ett sett til dobbelt dyne, noe vi ikke har. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bytte julegaver i år?Må reklamere på en joggedress fra Lindex med ødelagt glidelås til en av 5-åringene, bytte en sauserører vi fikk to av, et spill til konsoll vi ikke har, en jakke som var for stor og en dvd vi har fra før. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bytte julegaver i år?Ingenting som må eller skal byttes, nei.
|
|
|
#73 |
|
I endring
|
Sv: Bytte julegaver i år?Jeg byttet dressen til lille frøken, og siden de ikke hadde inne rett str i den dressen jeg hadde kjøpt i utgangspunktet ble det en Reima dress på den lille 2åringen min. Hun måtte ha den i str 92 men kunne like godt ha hatt den i str 86.
|
|
|
#74 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Dere som skiver at dere ikke pleier å bytte, hva betyr det? At dere aldri får ting som må byttes? Ikke gidder å bytte eller syns bytting er en uting og man skal være glad for det man har fått? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Weeeee
|
Sv: Bytte julegaver i år?Knøttet fikk nesten en bærepose med klær som burde ha vært i større str.
|
|
|
#76 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Bytte julegaver i år?Vi bytter sjelden julegaver her i huset.
|
|
|
#77 |
|
En Som Trener
|
Sv: Bytte julegaver i år?Jeg skal bytte en digibok som jeg har hørt før i en digibok-spiller (som sto på ønskelista, men det var jo ikke greit å vite at det bare var spilleren og ikke en med bøker på jeg var ute etter). Mellomsøster fikk 2 like Barbie-DVD'er, Storebror fikk Bakugan-spill til DS i år som i fjor (av min mor som ble "lurt" av min bror
|
|
|
#78 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bytte julegaver i år?
Jeg kjøpte boxere i eske til bonusnevøen min, og da spurte jeg om bytting, og da sa de at bytting var greit så lenge de ikke var tatt ut av esken og prøvd, så det skader jo ikke å høre?
|
|
|
|
#79 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bytte julegaver i år?Byttet en øyenskygge fra chanel fordi jeg ikke var fortrolige med fargen. Chanelskygge er for dyr til å ikke brukes. Så byttet jeg to gensere gutta fikk. Rett og slett fordi de ikke var fine
|
![]() |
|
|