|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?
Det samme har jeg. Også med div juleoppskrifter. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Jeg skriver opp alt ungene får og fra hvem. Dette for min egen del, slik at jeg vet hva de fikk i etterkant. Familien spør også i etterkant hva de fikk, og da er det greit å kunne svare. Ellers hadde det blitt kaos her. De åpner 3 og 3 pakker samtidig, og ikke nødvendigvis fra samme person, så da må vi holde tungen rett i munnen for å få med oss ting. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Gjør ikke det, skjønner ikke helt poenget. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
bits and pieces
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Mamma har alltid skrevet opp hva den enkelte fikk fra hvem.
|
|
|
|
#65 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Jeg skriver ikke opp, men husker alt. Synes det er viktig å huske hva vi får av de forskjellige, slik at vi kan takke konkret for tingen, og gjerne med en positiv kommentar om hvordan gaven falt i smak. Den dagen jeg evnt ikke husker hva vi får av de forskjellige, så skal jeg begynne å skrive opp. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Vi skriver ikke opp. Men vi har ikke så stor familie, og jeg er velsignet med klisterhjerne når det gjelder sånne ting, så jeg husker det aller meste. Viktig å få takket de rette giverne, ja. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Vi skriver opp. Det hadde blitt kaos uten liste.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Jeg har brukt å skrive liste over hva vi får fra hvem. I år orket jeg ikke. Får ta det på hukommelsen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Har aldri gjort det før. Men i år var vi 7 voksne og 4 barn i alderen 1-6 år, og jeg så absolutt behovet. Jeg hadde problemer med å få med meg alt, og vi sitter med noen ubesvarte gåter. Hadde vært fint å kunne takke for den riktige presangen, og ikke minst at ungene vet hvem de har fått hva fra.
|
|
|
#72 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Nei, det har jeg aldri gjort. Men jeg må ha jæklig god hukommelse, da, for jeg husker hva jeg får, både til meg selv og begge ungene. I går dukket det opp en svart lue jeg ikke hadde fått med meg, men det husket både mann og barn. Den lå sammen med noe annet i en pakke. Her pakker vi opp en og en, og jeg husker godt hva vi fikk av hvem. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Jeg skrev lister da barna var små,for å holde oversikten for min egen del,men nå har familien minket så voldsomt at det ikke er noe problem å huske hvem som har fått hva av hvem lenger. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Jeg skriver opp for både voksne og barn. Selv om det pakkes opp en og en så synes jeg det er greit å kunne kikke på listene senere i ro og fred og se hva som kom fra hvem. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
En Som Trener
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?
Jepp, slik er det her også.
Det skulle vært her. Vi begynte kl 18 og var ferdig kl 23.55, så om noen noensinne hadde bedt om å få se "den filmen fra julaften 2010" ville jeg nok falt om av latter. Vi er mange som er sammen, alle åpner etter tur, og vi har stor familie på alle kanter, så det blir mange gaver til alle.
|
|
|
#76 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Vi har alltid skrevet lister over barnas julegaver. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ringskrømt
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Nei, ikke til jul, da vil vi voksne kose oss og slappe litt av, vi også. Vi husker det meste, og det vi ikke husker takker vi masse for også.
|
|
|
#78 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Har aldri skrevet opp for meg selv, men i år var småttisene sin første jul; med så lite søvn innabords turte jeg ikke gamble på at jeg husket alt som skal inn i albumene deres og skrev opp..
|
|
|
#79 |
|
|
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Vi var ikke så mange i år så jeg skrev ikke liste. Er derimot vant til det fra jeg var lita. Vi var fire søsken og det ble fort litt kaos. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?Skriver lister, ja.
|
![]() |
|
|