|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Femåringen sliter med å bestemme seg for hva han ble mest glad for. Men jeg tror iPod Touch var det gjeveste. "Nå har jeg visst blitt voksen" sa han, da han satt og fiklet på den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Jeg tror favoritten her var snowboardet til eldste og tv på rommet til minste. |
|
|
|
#3 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldstejenta (11,5 år) sine gaver ligger fortsatt under treet, hun rakk bare åpne et par stykker før oppkastsyka tok henne. Hun var kjempeulykkelig for at hun ikke klarte å være med. Vi får ta en egen kosestund med henne når hun kvikner til.
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 25-12-10 kl 13:26. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?10 åring fikk en hjemmelaget pute med favorittlaget Manchester United, så da var han i himmelen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Ungene var glade og fornøyde med alt de fikk i går. slang seg rundt halsen på pss og takket underveis, så det hele var en hyggelig seanse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldsten var kanskje mest gladfor Titanic-byggesett + løfte om å kunne ha settet hos besteforeldrene, slik at ikke småbrødrene ødelegger for ham. Han skal gå dit etter skolen de dagene han vil bygge. -Fred og ro, puslearbeid og besteforeldre for seg selv er topp! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldstemann fikk pc fra oss og mormor og morfar, og ble helt stum av glede. Mellomsøster ble aller gladest for haugevis av ark med klistremerker fra bestevenninnen. Minstemann satt og tegnet på noe 3-D ting, og var nok aller mest glad for den, men prompepute kom og høyt opp på listen over favorittgaver.
|
|
|
|
#8 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Lillebror fikk elektrisk tannbørste som første gave. Etter det kunne vi pakket sammen for hans del, lykkeligere gutt er det lenge siden jeg har sett. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Snuppa på 6 år ble veldig glad for one pice hu har ønsket seg leeenge, symaskin og Lundeby dukkehuset da var det vill jubel i stua når det ble pakket opp |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Storebror: Buzz Lightyear som snakker, blinker, lyser og jah.
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Begge ble glade for alle gavene de fikk, men det som satte størst spor var vel fotobøken de fikk med bilder av seg selv og sin avdøde venninne |
|
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Ungene var glade for hver pakke som ble åpnet
|
|
|
#13 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldste på 14 ble overlykkelig over hele gavefangsten; ipod touch, ullpledd, masse flotte bøker. 8-åringen har spilt wii i hele dag.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Tror det ble litt mange gaver på en gang for henne, men hun kjørte fornøyd rundt på wheely bug-kuen store deler av kvelden. Og så var hun fryktelig misunnelig på kusinens lekemobil. Min er 20 mnd.
|
|
|
#16 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?De på 6 og 8 var storfornøyde med kinogavekortene de fikk. Nå skal de gå på kino helt alene - stor stas.
|
|
|
#17 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Mellomste på 4,5 år fikk en kassegitar, han har vel omtrent ikke lagt den fra seg en gang siden i går.
Sist redigert av Grøten : 27-12-10 kl 20:53. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
awesom
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?6 åringen ble som alle tidligere år overlykkelig for alt han fikk. "åhhhh akkurat en sånn jeg ville ha" "Himmel og haaaav jeg kan ikke troooooo at dere har kjøpt denne til meg" "Nååååhhhh dere er de aller beste foreldrene". Det er utrolig gøy å gi gaver til en som faktiskt blir så genuint glad.
|
|
|
#20 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Dukkevogn og flere SingSang-kort ble mest populært her. Hun er 2.
|
![]() |
|
|