|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Begge ble glade for alle gavene de fikk, men det som satte størst spor var vel fotobøken de fikk med bilder av seg selv og sin avdøde venninne |
|
|
|
|
|
#62 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Ungene var glade for hver pakke som ble åpnet
|
|
|
#63 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år10 åringen mest happy for morgenkåpe fra besteforeldrene og et pc-spill.
|
|
|
#64 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?
I dag er de to store samstemte, og sier at Wii var den aller beste gaven. Jeg og mannen er i grunnen enige. Morsomt med Wii Sports!
|
|
|
#65 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldste på 14 ble overlykkelig over hele gavefangsten; ipod touch, ullpledd, masse flotte bøker. 8-åringen har spilt wii i hele dag.... |
|
|
|
|
|
#67 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Tror det ble litt mange gaver på en gang for henne, men hun kjørte fornøyd rundt på wheely bug-kuen store deler av kvelden. Og så var hun fryktelig misunnelig på kusinens lekemobil. Min er 20 mnd.
|
|
|
#68 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?De på 6 og 8 var storfornøyde med kinogavekortene de fikk. Nå skal de gå på kino helt alene - stor stas.
|
|
|
#69 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Mellomste på 4,5 år fikk en kassegitar, han har vel omtrent ikke lagt den fra seg en gang siden i går.
Sist redigert av Grøten : 27-12-10 kl 20:53. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
awesom
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?6 åringen ble som alle tidligere år overlykkelig for alt han fikk. "åhhhh akkurat en sånn jeg ville ha" "Himmel og haaaav jeg kan ikke troooooo at dere har kjøpt denne til meg" "Nååååhhhh dere er de aller beste foreldrene". Det er utrolig gøy å gi gaver til en som faktiskt blir så genuint glad.
|
|
|
#72 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Mine to var veldig glad for alt de fikk, jublet for hver eneste pakke. Veldig deilig når det er sånn.
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?7-årig gutt. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Dukkevogn og flere SingSang-kort ble mest populært her. Hun er 2.
|
|
|
#75 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?9-åringen: Nintendo DSI XL
|
|
|
#76 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Lego brannstasjon var den store høydaren for 4,5åringen. Spesielt kanskje på grunn av all pappa-bestefar-kvalitetstiden som gikk med til byggingen. Toy Story 3 lego "Buzz Lightyear" på en god nr. 2. (Den oppbyggelige gaven "snøskuffe" var ikke like populær, gitt. Fillern og!)
|
|
|
#77 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldste elsker i alle fall den nye mobilen |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Snuppa ble igrunn glad for alt, noen små dukker, pyntedukker, dukke seng, feehus.... osv... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Øyboer
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i årHan ble mest glad for DSi en han fikk fra oss, og brannbilene han fikk fra kusinene. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Knotten ble oppriktig glad for alt, utrolig nok, men øverst på lista troner nok det helsikes geværet og spillet han fikk til Wii. Det var fra mine brødre, som fikk mange stygge blikk resten av kvelden ...
|
![]() |
|
|