|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Godis man kan lage til julHer er forresten kakaopinnene mine.
|
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godis man kan lage til jul
Kjøleskap i plastboksar. Mine må tørkast av med tørkepapir pga. sveitting. Irriterande.
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Godis man kan lage til jul
Mine ligger i hvert fall pent og rolig på brettene sine nå.
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Godis man kan lage til julJeg bruker to skjeer når jeg dypper. Legger kulen som skal dyppes i en skje med sjokolade, ruller den og heller sjokolade over med den andre skjeen, og bruker en av skjeene til å kjapt slippe kulen ned på bakepapiret, helst uten å helle altfor mye sjokolade ut sammen med kulen.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Godis man kan lage til julDet er det jeg også gjorde sist og det gikk forsåvidt greit, men sjokoladen var ikke tynn nok, så jeg brukte for mye sjokolade og det rant ikke skikkelig av og ble bare kliss. Det ble godt da, men forferdelig mye sløsing med sjokolade, egentlig, og de ble ikke så fine. Jeg liker at de er litt fine når jeg skal servere dem og/eller gi dem i gave. Hmmfr.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Godis man kan lage til julJeg smeltet sjokoladen i mikrobølgeovn, og den ble veldig tyntflytende og fin - holdt seg flytende ganske lenge også. Jeg mikrobølget den til ikke riktig alt var smeltet, og rørte så i den til alt var flytende.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Godis man kan lage til julJeg prøver igjen, hehe. Gir meg ikke! Nå har jeg forresten vært og kjøpt en sånn sjokoladefondue-gryte med telys under, så jeg skal teste den ut i morgen. Med den holder jo sjokoladen seg varm hele tiden.
|
![]() |
|
|