Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når sender dere ut julekortene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Når postlegges julekortene?
I november eller tidligere 1 0,78%
1.-6. desember 6 4,69%
7-13. desember 53 41,41%
14.-20. desember 46 35,94%
21.-24. desember 3 2,34%
I løpet av romjula 2 1,56%
På nyåret 1 0,78%
Sender ikke julekort 16 12,50%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 18:41   #61
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg har allerede sendt noen. De som følger med pakke. Resten av haugen bli sendt i slutten av neste uke. Koselig!

Gammel 09-12-10, 20:24   #62
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fikk mail i dag om at kortene jeg har bestilt er klare for henting om 2-4 dager.. Håper på 2, så får jeg begynt å sende allerede på mandag!

Gammel 09-12-10, 22:01   #63
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Tja, etter vi har fått tatt bilde, laget kortet, bestilt kort og fått kortene i postkassen. :Sent ute i år:

Nå har jeg fått mail om at kortene er på vei til meg, så om jeg er heldig får jeg dem på lørdag så kan jeg skrive på og sende dem over helga.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:45   #64
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Venter på Shutterfly-kort som ble sendt for 2 uker siden. Begynner egentlig å få litt panikk. De blir nok sendt videre med en gang de kommer i hus!!

Gammel 10-12-10, 11:58   #65
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er vel den eneste i hele verden som ikke sender julekort.

Du er ikke alene om det nei I går kveld sorterte og stemplet vi ca 10 000 julekort med konvolutt, så jeg er mettet på julekort og sender ikke selv. I tiden før jule er jobben min å få ut julekort til folk i hele landet

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 10:07   #66
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal sende mine i dag. Satt våken til klokka to i natt for å skrive ferdig, så nå skal jeg og mini sove litt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 10:15   #67
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

I dag.

Jeg elsker julekort, både å sende og å få, og løper forbi og dytter nærmest unna ungene på vei til postkassa hver ettermiddag i hele desember.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 10:36   #68
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har noen venner i USA som jeg sendte til i forrige uka. Resten skriver jeg ferdig idag og sender imorgen!
Julekort er kjempekoselig!

Gammel 15-12-10, 10:45   #69
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Igår.

Gammel 15-12-10, 11:18   #70
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Du er ikke alene om det nei I går kveld sorterte og stemplet vi ca 10 000 julekort med konvolutt, så jeg er mettet på julekort og sender ikke selv. I tiden før jule er jobben min å få ut julekort til folk i hele landet

Siterer meg selv og sier 10 000 er da ingen ting, vi er i disse dager opp i..... tja 70 000 julekort.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 11:26   #71
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Våre gikk i går.

Gammel 15-12-10, 11:51   #72
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Seint, tydeligvis. Vi har ikke fått skrevet et eneste ett enda.

Gammel 15-12-10, 11:54   #73
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

De blir sendt med posten i dag!

Gammel 15-12-10, 11:56   #74
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Posta mine i sted.

Gammel 15-12-10, 13:19   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg sendt dem. *rapporterer fra mitt spennende liv*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:21   #76
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Snart, håper jeg. *venter på Nfoto*

Gammel 15-12-10, 15:22   #77
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

I morgen.

Vi har kun fått ett julekort til nå.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 16:19   #78
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Stemte 14-20. des., men skulle ønske jeg klarte og være tidligere ute. Slik tenker jeg hvert år, men aldri blir det noe bedre.

Gammel 15-12-10, 16:27   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir som oftest nyttårskort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 18:44   #80
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden er veldig effektiv, for når jeg ser den kommer jeg på at jeg skal skrive julekort, og nå har jeg bare tre igjen. Har aldri vært så tidlig ute før. Nå skal det sies at vi sender veldig få i år, men likevel litt deilig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.